Lysande LittleBigPlanet har blågult blod i ådrorna
Hyllningarna haglar – men kommer någon köpa spelet? LittleBigPlanet till Vita ska göra det Uncharted misslyckades med: få folk att köpa Sonys bärbara. Vi pratar med skåningarna bakom spelet.
#tarsier-studios, #littlebigplanet-ps-vita, #the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay, #world-in-conflict, #media-molecule, #double-eleven
Krävs mer än plattformsspel för att jag skall bli övertygad.
Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Vad sägs om ett Elder Scrolls spel? Det funkade ju på N-Gage (Ja jag menar allvar, The Elder Scrolls Travels: Shadowkey är jättekul).
LBP är ju lite mer än ett traditionellt platforms spel, det är mycket mer än bara springa från vänster till höger, nu vet jag inte hur Vita versionen ser ut men jag var sjukt imponerad över både ettan och tvåan både rent tekniskt och över all innovation de innehöll, känns dock som spelen är lite före sin tid.
LBP är ju lite mer än ett traditionellt platforms spel, det är mycket mer än bara springa från vänster till höger, nu vet jag inte hur Vita versionen ser ut men jag var sjukt imponerad över både ettan och tvåan både rent tekniskt och över all innovation de innehöll, känns dock som spelen är lite före sin tid.
Fick ettan gratis efter hackerhistorien hos Sony och jag vart inte imponerad... Inte en serie som passar mig helt enkelt.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
LBP är ju skoj o allt till ps3an.. men väldigt mycke skitbanor så om dom har satsat på längre "story" i detta kanske det lockar mer än om det är exakt samma spel, med bana efter bana av rollercoaster-kopior eller race-banor.
LBP är ju skoj o allt till ps3an.. men väldigt mycke skitbanor så om dom har satsat på längre "story" i detta kanske det lockar mer än om det är exakt samma spel, med bana efter bana av rollercoaster-kopior eller race-banor.
Finns otroligt många kvalite community banor i LBP2 som inte är det genrena du skriver. Bara ta en titt på MM picks så ser man bara kvalite banor och flera av dem som slår story banorna.
Tveksamt om det är längre story, enligt FZ är ju en av de dåliga sakerna med spelet just "underbart men kort äventyr"