Bygg din hembas i Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Robot
Bygg din hembas i Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Nya Metal Gear Solid kommer låta dig bygga ditt eget högkvarter, underhålla och stärka den. Känns inte det nog så passande i en öppen värld?

#metal-gear-solid-ground-zeroes, #kojima-productions


Medlem
Bygg din hembas i Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Får gärna va vad som helst, för är det MGS så köper jag det.


signatur
Medlem
Skrivet av Snöppen:

Får gärna va vad som helst, för är det MGS så köper jag det.

Låter lite som en apple användare

För att citera en fanatisk apple user från The Onion:
Ill buy pretty much anything as long as its shiny and have the apple logo on it!"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Snöppen:

Får gärna va vad som helst, för är det MGS så köper jag det.

Låter lite som en apple användare

Du är precis lika sne som Apple fanatikerna när du skriver så

Medlem
Skrivet av WardonE:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Snöppen:

Får gärna va vad som helst, för är det MGS så köper jag det.

Låter lite som en apple användare

Du är precis lika sne som Apple fanatikerna när du skriver så

hehe tack tack eller något sånt
Men va fan, även om jag skrattar åt det så tycker jag det är kul när folk får tillskott till det som de gillar. Jag önskar bara de gjort värdiga uppföljare på de spel jag gillar också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan man också få välja uniform då till sina soldater? Om de finns på basen alltså. Är trött på den jävla baleclavna.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

gnu
Medlem

känns inte så metal gearigt.

Medlem
Medlem
Skrivet av gnu:

känns inte så metal gearigt.

Med tanke på att Big Boss driver sin egen arme så passar det väldigt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det bekräftat. För ps3?

Medlem

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Inaktiv

TA MINA PENGAR SA JAG KOJIMA!

Satan vad taggad man blev på Ground Zero!

Medlem

Interesting...

Medlem

Jag trodde MGS serien skulle fortsättningsvis vara multi-plattform?? Skulle inte Xbox360 också få Snake och dom andra i fortsättningen??

EDIT: Såg nu på en av filmerna att den ska komma till xbox360 och kanske även pc?? Hur är det nu, nån som vet??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag trodde MGS serien skulle fortsättningsvis vara multi-plattform?? Skulle inte Xbox360 också få Snake och dom andra i fortsättningen??

EDIT: Såg nu på en av filmerna att den ska komma till xbox360 och kanske även pc?? Hur är det nu, nån som vet??

på slutet av trailern stog det 360 i alla fall men fz verkar inte tro på dom

Medlem
Skrivet av gnu:

känns inte så metal gearigt.

Till skillnad från Metal Gear Rising? Base building är mycket mer metal gearigt än "Revengeance", så de kan i princip göra vad som helst med serien nu utan att nån kan säga att "dedär är inte metal gear!". Om det är bra eller dåligt är nog subjektivt.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

1
Skriv svar