Medal of Honor: Warfighter – så funkar multiplayer

Robot
Medal of Honor: Warfighter – så funkar multiplayer

Ett nysläppt filmklipp visar gameplay från och förklarar vad multiplayer innehåller.

#medal-of-honor-warfighter


Medlem
Medal of Honor: Warfighter – så funkar multiplayer

Blev faktiskt imponerad. Ingen skit musik som de brukar vara i vissa trailers nu för tiden heller.

Medlem

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Skrivet av 73mpl4R:

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Ja, det blir riktigt intensivt, så var det i förra MoH, men det var riktigt kul.

Jag har förbokat, ska bli spännande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser grymt ut , Har också bokat det

Medlem

Har förhandsbokat på Origin, gud vad jag länktar ^^ Inte kännt såhär inför ett spel på länge

Medlem

Känns som ett bättre alternativ än CoD om man vill ha snabb aktion på mindre kartor (jämfört med BF3), blir nog ett köp så småningom.

Inaktiv

Bra trailer faktiskt!

Medlem

Gött, kommer bli ett köp!

Medlem

Är bokat ohh denna väntan

Medlem

Det blir en trevlig liten bubblare att ägna sig åt när man tar sig en paus från BF3

Medlem

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Jag förbokade mitt ex. på www.wowhd.se - billigt och bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Helvete, Köpte på en annan sida sockerpaj men paypal.. Får en key den 25, Men kan jag ta tillbaka pengar på paypal? Och liksom "ge" tillbaka Cdkeyn ? (även fast jag egentligen inte fått den ännu.. Kan man liksom Ångra sig med paypal?

Medlem
Skrivet av Sockerpaj:

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Gahh den har jag missat Ajja gav typ 300 för det så är väl typ samma.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Ja, det blir riktigt intensivt, så var det i förra MoH, men det var riktigt kul.

Jag har förbokat, ska bli spännande.

Ja, ska bli kul att testa.

Medlem
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Sockerpaj:

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Gahh den har jag missat Ajja gav typ 300 för det så är väl typ samma.

Blir typ 249kr med 50% off 300 är helt klart bra pris för en sådan titel som Warfighter! Ska bli skoj,trailern såg najs ut!

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Med en viktig skillnad: man kan vara svensk!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det ser trevligt ut, men det känns bara som en lite mindre och intensivare mod till BF3.

Håller med helt!

Testade betan och jag tycker faktiskt att Close Quarters till BF3 är bättre.

Medlem

Spelet ser kul ut på trailers och jag övervägde att skaffa spelet, sen såg jag beta gameplay på youtube när Robbaz spelade...då såg det inte särskilt imponerande ut längre.

Blir nog att pröva spelet ifall en kompis skaffar det innan jag funderar på att skaffa det, ananrs får det vara


signatur

Game long and prosper

Medlem

I stort sett verkar all gameplay på youtube vara 360 versionen. Hoppas nu pc versionen bli finfin

Medlem
Skrivet av Sockerpaj:
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Sockerpaj:

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Gahh den har jag missat Ajja gav typ 300 för det så är väl typ samma.

Blir typ 249kr med 50% off 300 är helt klart bra pris för en sådan titel som Warfighter! Ska bli skoj,trailern såg najs ut!

Ja men det kan jag leva med Man har gått på så många nitlåtter genom åren med spel så man är härdad Tror nog det är värt 300 så

Medlem

@Qvisten Hahah så sant så sant xD blir nog fan fin fint!

Geeks Gaming
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Sockerpaj:
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Sockerpaj:

Flesta har säkert sett redan men tänk på https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en om ni är BF3 premium member...50% off på Warfighter!

Gahh den har jag missat Ajja gav typ 300 för det så är väl typ samma.

Blir typ 249kr med 50% off 300 är helt klart bra pris för en sådan titel som Warfighter! Ska bli skoj,trailern såg najs ut!

Ja men det kan jag leva med Man har gått på så många nitlåtter genom åren med spel så man är härdad Tror nog det är värt 300 så

Fick limited för 280 kr så jag är nöjd och då tog jag inte genom bf3 grejen

Medlem

Det är ju najs,var beställde du det ifrån?

Medlem

Bara en fint ihop snickrad trailer.
Visar bara att MoH är en klon. Spelet kommer bli lika skit då det är Frostbite som ligger under huven. Och alla med vettig logik och lite mer tävlings inriktad känsla vet att Frostbite alltid kommer medfölja vissa saker.

1. Dålig nätkod som orsakar hejdlös delay.
2. As många buggar.
3. Ingen synkroniserad spel värld. (Objekt som finns på en persons skärm med är helt borta från någon annans, som blockerar en spelares vy och tillåter den andra att få otroliga fördelar.)


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Bara en fint ihop snickrad trailer.
Visar bara att MoH är en klon. Spelet kommer bli lika skit då det är Frostbite som ligger under huven. Och alla med vettig logik och lite mer tävlings inriktad känsla vet att Frostbite alltid kommer medfölja vissa saker.

1. Dålig nätkod som orsakar hejdlös delay.
2. As många buggar.
3. Ingen synkroniserad spel värld. (Objekt som finns på en persons skärm med är helt borta från någon annans, som blockerar en spelares vy och tillåter den andra att få otroliga fördelar.)

Kan hålla med om att det inte är perfekt, men dock svårt att slå den motorn med tanke på så mycket den klarar av och snyggt det är.
Smaken är som vanligt som baken, men tar hellre frosbite motorn än IW engine fast den är mer optimerad. Dock har den funnits en jäkla massa år. Ge Frostbite lite mer tid så jäklar i det.

Geeks Gaming
Skrivet av Sockerpaj:

Det är ju najs,var beställde du det ifrån?

www.g2play.net

Sen får man 1.5% rabatt om man skriver ett omdöme. Sen hade jag lite extra poäng där så fick någon krona billigare
Dock har dom höjt priset nu

Medlem
Skrivet av Qvisten:
Skrivet av Idono:

Bara en fint ihop snickrad trailer.
Visar bara att MoH är en klon. Spelet kommer bli lika skit då det är Frostbite som ligger under huven. Och alla med vettig logik och lite mer tävlings inriktad känsla vet att Frostbite alltid kommer medfölja vissa saker.

1. Dålig nätkod som orsakar hejdlös delay.
2. As många buggar.
3. Ingen synkroniserad spel värld. (Objekt som finns på en persons skärm med är helt borta från någon annans, som blockerar en spelares vy och tillåter den andra att få otroliga fördelar.)

Kan hålla med om att det inte är perfekt, men dock svårt att slå den motorn med tanke på så mycket den klarar av och snyggt det är.
Smaken är som vanligt som baken, men tar hellre frosbite motorn än IW engine fast den är mer optimerad. Dock har den funnits en jäkla massa år. Ge Frostbite lite mer tid så jäklar i det.

Ge frostbite mer tid? Skämtar du eller? Motorn har haft 4 år på sig, ända sen Bad Company. Alla problem och fel som har funnits sen Bad Company är fortfarande där. Dålig nätkod, dålig optimering, sämst hantering av kontroller, dålig hit detection, sämst fysik, osv. DICE har ingen som helst avsikt att fixa något av det. Dem fejkar bara intresse i communityns rop. Så länge dem får sina pengar så bryr dom sig inte.

Vill du se bra spelmotorer så kan du kolla på Cryengine 1-3. Source, Unreal Engine, Essence Engine. Det är bra spelmotorer. Stabila, pålitliga och verkligen inte dyra licens härvor som frostbite.


signatur

Idono. That's me!

12
Skriv svar