Angry Birds Star Wars

Robot
Medlem
Angry Birds Star Wars

Skeptisk.

Medlem

Det är riktigt ball.

Och sonen älskar det, såklart..

Medlem

Nya typer av fåglar, så det känns ganska fräscht ändå:)

Inaktiv
Skrivet av s3ng:

Skeptisk.

Varför skeptisk? Jag spelar det för fullt och det är en fräsch idé som dom kommit med i detta. Det är långt ifrån hur dom andra är faktiskt genom att röda fågeln som ska efterlikna luke garanterat blir uppgraderad med en ljusabel efter stund så du kan nyttja nya sätt att utplåna grisarna. Ladda ner det gratis till mobilen så får du testa.

Medlem

Verkar fan vara ett ballt tidsfördriv när man är på bussen eller liknande

Medlem

Trevligt, på väg ner i telefonen nu. Får se om jag spelar det nån gång


signatur
Medlem

Mjölkning som vanligt..... Spelbranschen blir bara sämre och sämre

Inaktiv
Skrivet av vuze2143:

Mjölkning som vanligt..... Spelbranschen blir bara sämre och sämre

det är ett mobil spel, varför bli kinkig för sådant? Spel som angry birds får gärna mjölkas bäst det vill, eftersom det är ett roligt tidsfördriv och är inte heller något spel som man måste köpa, går att ladda ner gratis från apple och android store.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Mjölkning som vanligt..... Spelbranschen blir bara sämre och sämre

Gnäll som vanligt, spelarna blir bara gnälligare och gnälligare.


signatur

I drank what?

Medlem

För dom som gillar Angry Birds så är nog det här en riktig höjdare

Medlem
Skrivet av Jeehao:

För dom som gillar Angry Birds så är nog det här en riktig höjdare

Om man gillar starwars, också - så måste det ju vara fullträff.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Säkert jättebra spel, men hela denna fågel epedemi verkar jag utvecklad någon sorts immunitet mot =/. Den biter helt enkelt inte på mig.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Alla banor inte upplåsta i början? Det klart msn måste ju kämpa lite för att komma vidare och låsa upp dom. HAHAHAHAHA MIRAGE KAN DU JÄTTE GÄRNA FÖRKLARA HUR ANGRY BIRDS ÄR EN MJÖLKNING!?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv
Skrivet av electric8:

Alla banor inte upplåsta i början? Det klart msn måste ju kämpa lite för att komma vidare och låsa upp dom. HAHAHAHAHA MIRAGE KAN DU JÄTTE GÄRNA FÖRKLARA HUR ANGRY BIRDS ÄR EN MJÖLKNING!?

Det var ju inte mirage som sa det var mjölkning det var ju den andra, du kanske ska ta och titta lite mer noggrant nästa gång?

Inaktiv

Ska lätt testa det ^^ Lite roligt att Apple kräver pengar för något som egentligen är gratis Jag fattar inte hur deras användare står ut med deras krav.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ska lätt testa det ^^ Lite roligt att Apple kräver pengar för något som egentligen är gratis Jag fattar inte hur deras användare står ut med deras krav.

De gillar det - för de gillar apple och allt som det står för.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av edgren:

Ska lätt testa det ^^ Lite roligt att Apple kräver pengar för något som egentligen är gratis Jag fattar inte hur deras användare står ut med deras krav.

De gillar det - för de gillar apple och allt som det står för.

Då tänker de oftast inte logiskt.

Medlem

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Va?

S_Z
Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ska lätt testa det ^^ Lite roligt att Apple kräver pengar för något som egentligen är gratis Jag fattar inte hur deras användare står ut med deras krav.

Det är inte Apple som kräver pengar. Det är utvecklarna som sätter priset.

Det är dock inte ovanligt att spel till Android är reklamfinanserade då det är färre som villiga att betalar för sig bland android-användare än det är bland iOS-användarna.

Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Skrivet av drownman:
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Va?

Så att det inte finns några tvivel.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av drownman:
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Va?

Jag svarar med ett citat ur recensionen:

Skrivet av FZ:

men som samtidigt överraskar dem med egna små detaljer som bryter sig loss från de händelser vi upplevt tiotals gånger. Som att Obi-Wan Kenobi råkar spränga baren i Mos Eisley och att Bird Solo faktiskt skjuter först.

Detta får det att låta som att Han solo inte skjuter först i filmen. Det författaren har missförstått med hela "Han Solo shot first"-memen är att Greedo aldrig avfyrar sitt vapen i bio-versionen, men däremot gör han det i diverse "special editions" och så vidare.

Medlem

Riktigt beroende framkallande spel! men riktigt roligt ialf..

Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:
Skrivet av drownman:
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag vill bara påpeka att Han Solo är den enda som skjuter över huvud taget i versionen som gick på bio när filmen kom.

Va?

Jag svarar med ett citat ur recensionen:

Skrivet av FZ:

men som samtidigt överraskar dem med egna små detaljer som bryter sig loss från de händelser vi upplevt tiotals gånger. Som att Obi-Wan Kenobi råkar spränga baren i Mos Eisley och att Bird Solo faktiskt skjuter först.

Detta får det att låta som att Han solo inte skjuter först i filmen. Det författaren har missförstått med hela "Han Solo shot first"-memen är att Greedo aldrig avfyrar sitt vapen i bio-versionen, men däremot gör han det i diverse "special editions" och så vidare.

Oj, hehe, jag missförstod visst. Jag tänkte "hmmm, nog har de några dueller med ett gäng storm troopers, då skjuts det väl en hel del?"
Men jag är helt med på att "Han fired first"

1
Skriv svar