Mirror's Edge i BF3: Aftermath

Robot
Mirror's Edge i BF3: Aftermath

Vad menar Dice med Faiths skor på ett hustak?

#battlefield-3-aftermath, #mirrors-edge


Medlem
Mirror's Edge i BF3: Aftermath

Herregud, Faith har blivit ett spöke
Call the Ghostbusters!

Medlem

Mirror Edge 2: Battlefield


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

vore nice med en uppföljare till pc


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

De kanske hintar om att Mirror's Edge 2 precis som föregångaren går att spela utan att använda våld... men om man vill så får man även tillgång till tunga kulsprutor, stridsvagnar och attackhelikoptrar.

Medlem

Haha, kul easter egg.

Längtar efter Mirror's Edge 2!

dmn
Medlem

"It is general knowledge in the Stockholm dev scene that Mirror's Edge 2 is in production at DICE"

https://twitter.com/BenjaminCousins/status/271202320606457856

Medlem

Älskar såna här easter eggs

Medlem

Jag avskyr folk som har xX innan och efter sitt namn, najs easter egg dock. Helt säker på att det kommer ett Mirror's Edge 2

Medlem
Medlem

Det vore riktigt nice med Mirror's Edge 2. ME är ju ett strålande exempel på vad man kan åstadkomma med genomtänkt art direction, det vill säga ett spel utan extremt flådig grafik som fortfarande är ett av de snyggaste spelen hittills.

Medlem

Finns ju ett easter egg med koppling till Mirror's Edge på metro också.

Medlem
Medlem

Finns ett liknande easter egg på Armored Kill banan "Death Valley" också om jag inte har helt fel. Har för mig att det finns lådor med siffrorna 2142 (eller möjligen 2143) på Wake Island

Medlem

Det har väl och göra med att de gick ut med att de arbetar på Mirrors Edge 2..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Ahh Faith. Hoppas mycket mycket på en uppföljare. Gärna där med soundtrack från vår kära Lisa Miskovsky!

http://www.youtube.com/watch?v=TERyxFfMqDk

Fina grejer.

1
Skriv svar