Årets spel 2012 – Skribenternas val #5

Robot
Årets spel 2012 – Skribenternas val #5

Basket som spelar, eh, basket med känslorna. En lönnmördare åter i toppform. Och onlinerollspel som vågar tänka utanför den snäva mmo-boxen. Det är några av FZ-skribenternas favoriter från 2012.

#mike-bithel, #portal, #xcom-enemy-unknown, #the-secret-world, #funcom, #arenanet, #assassins-creed-revelations, #assassins-creed-brotherhood, #ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-ii, #telltale-games, #world-of-warcraft-cataclysm


Medlem
Årets spel 2012 – Skribenternas val #5

Buggarna på Assasins creed förstörde 80% av spelet . men ni kanske fick en obuggade version . kul för er så fall . inte värd "bästa spelet för året plats "

Medlem

Jag hade i princip inga problem med buggar alls när jag spelade AssCreed 3 och jag spelade från dag 1, däremot vet jag inte om jag skulle placera det i topp i alla fall med tanke på att det var lite oengagerande story-mässigt. Väldigt synd med tanke på att karaktärerna var väldigt intressanta.

Medlem

Jag ser fortfarande inte FTL på listorna (eller har jag missat något? vi kan peta bort ME3, då får vi plats)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag ser fortfarande inte FTL på listorna (eller har jag missat något? vi kan peta bort ME3, då får vi plats)

FTL förtjänar en plats.

1
Skriv svar