Nintendo visar upp Wii U-spelen ni väntat på under E3

Robot
Nintendo visar upp Wii U-spelen ni väntat på under E3

Nintendo ska visa upp Mario 3D, Mario Kart och Super Smash Bros för Wii U under E3.


Medlem
Nintendo visar upp Wii U-spelen ni väntat på under E3

Alltså holy shit, men X! Nu har jag en anledning att köpa Wii U! Detta måste vara Xenoblade 2 eller en spirituell uppföljare, fan va bra det såg ut.

http://www.youtube.com/watch?v=6GxUMMGyZcM

Medlem

Smash Bros, bästa förfestspelet någonsin :). Kanske värt att investera i en Wii U bara för det, Playstation All-stars var inte alls så bra som jag hade väntat mig.

Medlem

Tack för tipsen. Först blir det Super Mario och Batman dock (att kompletera Zombie U och CoD med).


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Det presenterades många godbitar och jag kan knappt vänta tills E3 drar igång så man får se lite gameplay.

Medlem

Nytt Super Smash Bros? tyckte jag hörde från många håll att Brawl skulle bli den sista.

Medlem

Visa mig Zelda och metroid innan köp!

Skribent

Det här är varför jag köpte ett Wii U.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag är fortfarande skeptisk.


signatur

Nämen!

Medlem

Vill se lite nya IP också, börjar bli för mycket uppföljare på uppföljare på alla konsoler.

Medlem

Mario 3D? 3DS?

Medlem

Vänta nu... läste jag Super smash bros!?

Ge mig!!!!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Johan Olander, var under Nintendo Direct snackas det om nästa Smash Bros. - spel? Ser (eller hör) ej något om det...

http://www.youtube.com/watch?v=4MzG6lDA1A0 (hela Nintendo Direct)

Eller är det något som varit känt sedan tidigare eller avslöjats på annat håll=

Medlem

Kan tilägga att jag ej kollat så noga. Men de nämner nytt 3D-mario från Tokyoteamet och nytt Mario Kart på E3 i spelbar form, men inget om något Smash Bros, innan de går över till Garn-Yoshispelet.

Skribent
Skrivet av Banjo:

Johan Olander, var under Nintendo Direct snackas det om nästa Smash Bros. - spel? Ser (eller hör) ej något om det...

http://www.youtube.com/watch?v=4MzG6lDA1A0 (hela Nintendo Direct)

Eller är det något som varit känt sedan tidigare eller avslöjats på annat håll=

Nu skrämde du skiten ur mig människa... Har bara läst sammanfattningar, men om du använder din länk och läser hela informationen, då kan du klicka på New Super Smash Bros

Skrivet av Nightswipe:

Mario 3D? 3DS?

Kunde kanske varit lite mer specifik, men precis som rubriken säger, så handlar det om Wii U.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Banjo:

Johan Olander, var under Nintendo Direct snackas det om nästa Smash Bros. - spel? Ser (eller hör) ej något om det...

http://www.youtube.com/watch?v=4MzG6lDA1A0 (hela Nintendo Direct)

Eller är det något som varit känt sedan tidigare eller avslöjats på annat håll=

Nu skrämde du skiten ur mig människa... Har bara läst sammanfattningar, men om du använder din länk och läser hela informationen, då kan du klicka på New Super Smash Bros

Skrivet av Nightswipe:

Mario 3D? 3DS?

Kunde kanske varit lite mer specifik, men precis som rubriken säger, så handlar det om Wii U.

Haha, kul att jag "skrämde skiten" ur dig Såg det sen, just i infon där under youtubeklippet. Men man får väl hoppas att den slutgiltiga titeln inte blir New Super Smash Bros. också. "New" och Nintendo är ingen helt klockren kombination. Dessutom finns det snyggare och roligare namn. Det behöver inte bli en trend.

För New Super Mario Bros är numera ungefär lika lite "new" som senaste Final Fantasy var "final". Därmed inte sagt att de är dåliga.

Medlem

Wii U Party ser ju rätt småkul ut också. Kul med ett nytt spel i den serien, även om Mario Party känns lite roligare (vad gäller temat). Mer taggad på det än på Shin Megami Tensei X Fire Emblem. Fire Emblem tycker jag ser ut som en ganska kul spelserie (den har hängt med ända sedan NES, om än mest i Japan då, men jag har alldrig provat ett spel i serien). Men den andra spelserien känns lite obskyr. Och de två serierna känns väldigt olika varandra, de matchar inte. Som om någon skulle få för sig att blanda Marvels serietidningssuperhjältar med Capcoms spelhjältar. Hur skulle det se ut?

Fast av det som visades var ändå Yoshi bästa nyheten. Wind Waker ser för all del magnifikt ut, men det är ju ändå ett spel som jag redan har spelat. Nya Mario, Mario Kart och Zeldaspel var inte oväntat, och man fick ju inte se eller veta mycket om dem heller.

Kom igen Dragon Quest!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar