Trailer för Wii U-versionen av NFS: Most Wanted

Robot
Trailer för Wii U-versionen av NFS: Most Wanted

Hur fungerar det till Wii U egentligen?

#need-for-speed-most-wanted


Medlem
Trailer för Wii U-versionen av NFS: Most Wanted

Det sa inte så mycket tyckte jag ärligt talat. Grabben tryckte på några knappar och han instaändrade saker på skärmen. Kommer det verkligen gå så enkelt? Jag vill ha sakerna förklarade för mig HUR det funkar innan jag blir såld. Funkar nog jättebra på svenssons dock

zsm
Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Det sa inte så mycket tyckte jag ärligt talat. Grabben tryckte på några knappar och han instaändrade saker på skärmen. Kommer det verkligen gå så enkelt? Jag vill ha sakerna förklarade för mig HUR det funkar innan jag blir såld. Funkar nog jättebra på svenssons dock

Du kan ha en co-driver, dvs en andra spelare, som använder gamepaden och ja du kan ändra saker "on the fly", så som väder, natt/dag, trafik, polis osv osv.

Medlem

Tyckte det var för overkill, visa spelet och lite användningar av kontrollen istället för att se en typisk farsa å sin typiske son sitta i sitt typiska vardagsrum och visar orealistisk glädje.

Sådan reklam går inte hem för mig ;| rakt på sak är det som fångar mig.

Medlem

Mars är en tung spelmånad, detta spel ser förvisso helt ok ut men det får svårt att mäta sig mot:

Tomb raider
Lego city undercover
Bioshock Infinite
Monster Hunter
Starcraft 2 Heart of swarm

...för egen del iaf. Jag har inte ens tid eller pengar att spela/skaffa alla dessa 5 :/

Inaktiv

Fullständigt förlöjligad reklam som helt säkert går hem hos dumma amerikanare. Klippet var mer inriktat på de två idioter som satt och spelade i soffan, än att visa själva spelet.....och VARFÖR man ska köpa det til just Wii U med en så pass sen lansering.

Medlem

Det dummaste med Wii U är alla gamla spel som folk som är intresserade av redan har. Det är inte många spel som är exklusiva på Wii U, och det tror jag är den största anledningen till varför försäljningen går dåligt. Nintendo måste verkligen leverera på E3. Nytt Mario, nytt Zelda, nytt, nytt och återigen nytt måste vara deras högsta prioritet, för jag skiter fullständigt i multiplattformar, det var inte därför jag köpte Wii U.

1
Skriv svar