Peter Molyneux – ny kreativ chef för nästa Xbox

Medlem

Bara jag som inte tycker såna här aprilskämt är så roliga när det faktiskt är något som skulle kunna hända? Om man någonsin har läst några intervjuer med Molyneux förut, så skulle denna artikel kunna vara till 100% sann.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av Zlither:

April eller ej, en sak tycker jag microsoft borde tänka efter. Det är inte precis svårt att göra som t.e.x sony har på på sin konsoll. Ena att spela gratis på nätet och ena är att du betalar en månadskostnad och får då indiespel på köpet.

Varför ska man behöva köpa en konsoll sedan behöva betala i månaden bara för att få lira på nätet? Jäkligt girigt och efterblivet, tror dom får in stora summor pengar även ifall dom inte har en kostnad att få spela på internet.

Sure det jag skrev hör inte hit men jag tyckte det förtjänade att bli hörd.

Jag kan upplysa om att man inte bara får indiespel via PS Plus. Faktiskt så är det fler "riktiga titlar" än det är indiespel. I vilket fall. Det är lätt den bästa betaltjänsten som någonsin existerat i spelindustrin.

Ah okej, bara hört om indietitlar. Men tycker microsoft skulle gjort något sådant istället. För anser dom bara som giriga skitstövlar just nu

Medlem

trodde han precis stack från microsoft.

hehe, om det inte är ett aprilskämt, och Mr Mytt himself faktiskt är
ny kreativ chef, så blir det fram med popcornen.

Medlem

OM detta nu inte är ett aprilskämt så kan vi förvänta oss stora ord och lite verkstad

12
Skriv svar