Farming Simulator 2013 sprider sin säd till konsoler

Robot
Farming Simulator 2013 sprider sin säd till konsoler

Traktorälskaren kan snart se sina grödor gro på konsoler.

#farming-simulator-2013


Inaktiv
Farming Simulator 2013 sprider sin säd till konsoler

*giggidy*

Skribent

Rätt sugen är man ändå. Finns ju inget bättre än doften av hö.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha kanske årets bästa rubrik i kombination med bild...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Haha fredagshumor när den är på topp!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

GOTY, kommer lätt köpa detta!! Alltid velat veta hur det känns att blockera trafiken och skapa dryga förseningar under morgontrafiken! Vem vet, man kanske har tur och lägger sig framför någon som kör "Euro Truck Simulator".

Skribent
Skrivet av Easton:

GOTY, kommer lätt köpa detta!! Alltid velat veta hur det känns att blockera trafiken och skapa dryga förseningar under morgontrafiken! Vem vet, man kanske har tur och lägger sig framför någon som kör "Euro Truck Simulator".

Eller sprider sin jädra dynga på vägen folk tar till skolbussen.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det lär ju bli rätt mkt överpris på konsol för det spelet.

Medlem

Jag är faktiskt lite sugen på allvar. Det är något rogivande med livet på en bondgård. Men å andra sidan är jag inne i en fas just nu där min absoluta vilja och "mindre AAA" prioriteras för mig. Vi får se

ELF
Medlem
Skrivet av Easton:

GOTY, kommer lätt köpa detta!! Alltid velat veta hur det känns att blockera trafiken och skapa dryga förseningar under morgontrafiken! Vem vet, man kanske har tur och lägger sig framför någon som kör "Euro Truck Simulator".

Är totalt emot DRM, men där har vi något som rättfärdigar allways online DRM :b

Tänk er ett spel där alla dessa olika sorters Simulator-spelen är hopslagna till ett enda stort MMORPG...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Då skulle det faktiskt t.om bli intressant!

Som ett enormt, socialt Simcity-spel.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skribent
Skrivet av ELF:
Skrivet av Easton:

GOTY, kommer lätt köpa detta!! Alltid velat veta hur det känns att blockera trafiken och skapa dryga förseningar under morgontrafiken! Vem vet, man kanske har tur och lägger sig framför någon som kör "Euro Truck Simulator".

Är totalt emot DRM, men där har vi något som rättfärdigar allways online DRM :b

Tänk er ett spel där alla dessa olika sorters Simulator-spelen är hopslagna till ett enda stort MMORPG...

Oh! OH! OH! OH! OH! Dagens idé!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Någon som kan lista spelets vapen-arsenal samt betyg på dess zombieläge?! Starkt kritiskt till det här spelet efter att ha sett väldigt lite fps-screens, tror inte det har någon vidare chans mot nya GTA när det släpps!

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Easton:

GOTY, kommer lätt köpa detta!! Alltid velat veta hur det känns att blockera trafiken och skapa dryga förseningar under morgontrafiken! Vem vet, man kanske har tur och lägger sig framför någon som kör "Euro Truck Simulator".

Är totalt emot DRM, men där har vi något som rättfärdigar allways online DRM :b

Tänk er ett spel där alla dessa olika sorters Simulator-spelen är hopslagna till ett enda stort MMORPG...

haha sant! Hade lätt valt en skidliftssimulator alla dagar i veckan!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Rätt sugen är man ändå. Finns ju inget bättre än doften av hö.

I beg to differ..
Samt..
Jag tror att du ljuger..

Medlem

Har den här artikeln något att göra med tidigare artikel om att Xbox spelare är bättre i sängen?

Nåja, årets snuskigaste rubrik är redan här iaf


signatur

Nämen!

Skribent
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av Johan Olander:

Rätt sugen är man ändå. Finns ju inget bättre än doften av hö.

I beg to differ..
Samt..
Jag tror att du ljuger..

Jag ljuger aldrig om hö!

Skrivet av Struggle:

Har den här artikeln något att göra med tidigare artikel om att Xbox spelare är bättre i sängen?

Nåja, årets snuskigaste rubrik är redan här iaf

Men usch!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag ljuger aldrig om hö!

Pratar han måhända om rökbart hö..?

Medlem
Skrivet av Stag:

Haha kanske årets bästa rubrik i kombination med bild...

När två fordon älskar varandra väldigt mycket...


signatur

Metal is best served heavy.

Skribent
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Stag:

Haha kanske årets bästa rubrik i kombination med bild...

När två fordon älskar varandra väldigt mycket...

Åh, gud... Jag är ett geni, utan att vare sig jag, eller någon annan vet om det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Lite förvånad att spel som dessa går runt, känns som att den potentiella publiken är väldigt liten?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Lite förvånad att spel som dessa går runt, känns som att den potentiella publiken är väldigt liten?

Tja, det är väl en kombination av några olika faktorer:

1. Hafsjobb - Billiga utvecklingskostnader
2. Rider på MS Flight Simulator-typsnittet - Lurar vanligt folk till att tro att det är MS som ligger bakom, och således förväntar sig lite mer kvalitet
3. Ingen konkurrens - Förutom från Farmville kanske. De som verkligen älskar traktorer har ingen annanstans att vända sig.
4. Meme - Tror lustiga videos med dubstep och Let's Plays har bidragit mer än något annat till försäljningen. Det är populärt av en slump, och somliga köper det bara för att säga "höhö, kolla på mig. Jag är så random som lirar detta spel".

Medlem

Det är faktiskt ett jävligt kul spel om man kör med ett par vänner via multiplayer. Det låter verkligen som något som är absurdt tråkigt, men ack så fel det är.

Det är askul, och så skönt att ibland få komma bort från "mörda allt/alla"-spel. Och bara glida omkring på sin traktor, plantera, gödsla, harvesta, sälja, / Köpa fler fält, nya traktorer, nya tillbehör.

Tröttnar man på spelet och dess innehåll så har det ett stort modcommunity som gör nytt innehåll som man kan ladda ner gratis.

Många simulatorer på marknaden är helt värdelösa eller är läskigt dåligt optimerade, men just detta och en handfull andra har faktiskt både bra gameplay och behaglig grafik.

Men helt ärligt så skulle jag nog påstå att de är fruktansvärt tråkiga i Singleplayer, medans Multiplayerdelen är asrolig sålänge man sitter med någon slags röstkommunikation, skype, vent etc.

Jag rekommenderar att folk kör en testrunda med sina vänner åtminstone, ni kommer inte ångra det.

Medlem

Hahaha den där bilden xD

Medlem

Vad är detta? En nyhet om farming simulator ska alltid ackompanjeras av denna video. It's an internet rule!

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Lite förvånad att spel som dessa går runt, känns som att den potentiella publiken är väldigt liten?

Det trodde FZ redaktionen också när de recenserade Euro Truck Sim 2. De blev då varse om att det var väldigt många som satt med truckerkeps hemma i stugorna.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar