Grimrock II – första bilden visar utomhusvy

Robot
Grimrock II – första bilden visar utomhusvy

Legend of Grimrock var ett instängt äventyr. Av första bilden att döma får vi mer solljus i tvåan.

#legend-of-grimrock-ii, #legend-of-grimrock, #almost-human


Medlem
Grimrock II – första bilden visar utomhusvy

Ohh nu kan man andas frisk luft :D!

Medlem

Personligen hoppas jag på både mindre och färre spindlar denna gång >_<


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ja usch.. Spindlar....


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det första var ett riktigt coolt spel, en gammal idé i en ny tappning. Mer sånt!

Medlem

Jag skulle gärna vilja se en statistik på vilka djur som är mest använda i spel :D! Spindlar ligger nog bland top 5 =). Fladdermös ligger nog bra till dom med >_<

Medlem
Skrivet av slarron:

Jag skulle gärna vilja se en statistik på vilka djur som är mest använda i spel :D! Spindlar ligger nog bland top 5 =). Fladdermös ligger nog bra till dom med &gt;_&lt;

Rörmokare.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av slarron:

Jag skulle gärna vilja se en statistik på vilka djur som är mest använda i spel :D! Spindlar ligger nog bland top 5 =). Fladdermös ligger nog bra till dom med &amp;gt;_&amp;lt;

Rörmokare.

Det var ett riktigt random svar O_o.

Medlem

Bilden har funnits ute en längre tid - men satan vad bra det ser ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Parzec:

Personligen hoppas jag på både mindre och färre spindlar denna gång &gt;_&lt;

Jo, hoppas kan man ju alltid, men nu verkar det inte finnas ett tak som begränsar höjden på de där åtta fotade odågorna..


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Ser riktigt trevligt ut!

Medlem

Riktigt roligt spel, men jag hoppas på bra story denna gången...

Medlem

Känns ju lite meh att man tipsade om detta för 2-3 veckor sedan och först nu dyker det upp på sidan.

1
Skriv svar