Mass Effect 3 vs Bayern - Barcelona

Flakmonkey
Mass Effect 3 vs Bayern - Barcelona

Svårt val ikväll. Visserligen ett extremt angenämt väl men svårt. På ena sidan har jag #Mass Effect 3 som jag började spela i helgen och på den andra har jag semifinalen i Champions League mellan Bayern München och Barcelona som nog måste ses som årets hittills största match.

Vidare äventyr med Shepard och hans trogna besättning...

Har kommit ungefär fem timmar in i Biowares mäktiga scifi-epos och jag gillar det verkligen. Visst märks det att det är mer fokus på action och att friheten inte riktigt är densamma, men det är inget som stör mig. Det utspelar sig trots allt under ett krig på en sällan skådad skala och frihet är aldrig något som jag satt i främsta rummet, inte ens i ett rollspel. Så jag är verkligen sugen på att spela vidare där.

.... eller ska man se Schweinsteiger hårda män mot Messis fina gossar?

Sen har vi då fotbollsmatchen mellan tysklands och spaniens giganter. Ska Barcelona ännu en gång lyckas ta sig till final eller kommer de åka på stryk mot en motståndare som inte vinner tack vare en tokdefensiv och en stor dos tur utan för att de helt enkelt är bättre? Frågorna är många och för en sport och fotbollsälskare som jag är så det nog årets match. Den enda som skulle kunna slå den är väl om Barcelona och Real Madrid skulle mötas i finalen, men det är som sagt verkligen ingen garanti att det sker.

Så vad ska jag göra? Det är ett i-landsproblem av den högre skolan men jag tvingas ju välja mellan två kärlekar här och det är faktiskt lite jobbigt...

#blogg

Medlem
Mass Effect 3 vs Bayern - Barcelona

Jag hade kunnat tänka mig se Mass Effect 3 vs Barcelona. Garrus kan vara målvakt.


signatur

Videomupp

Flakmonkey
Skrivet av WildThing:

Jag hade kunnat tänka mig se Mass Effect 3 vs Barcelona. Garrus kan vara målvakt.

Wrex som tuff defensiv mittfältare?

Medlem

Så, Mass Effect!

Medlem

Härligt, älskade Bayern vinner en förkrossande seger!

"FC Bayern, stern des südens"

Medlem

Såg du inte på matchen så missade du något otroligt.

Flakmonkey
Skrivet av Svanberg:

Såg du inte på matchen så missade du något otroligt.

Verkligen. Jag hann faktiskt klämma in båda delarna igår. Såg hela första halvlek, spelade i pausen, sen såg jag fram till 3-0 innan jag fortsatte spela

Medlem

Behöver du folk att spela MP med så är vi ett gäng som behöver fler


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar