Du kan bli en karaktär i GTA V!

Robot
Du kan bli en karaktär i GTA V!

Sanningssägarna i The Epsilon Program vill bjuda in dig till deras gemenskap i Los Santos.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v


Medlem
Du kan bli en karaktär i GTA V!

Åhh längtar. 3 trailers förgyller min valborg

Medlem

Herrejävlars!!!! Om jag får bli en karaktär i gta 5 så bjuder jag hela fz på tårta !!!;)

Skribent
Skrivet av vuze2143:

Herrejävlars!!!! Om jag får bli en karaktär i gta 5 så bjuder jag hela fz på tårta !!!;)

Jag vill att du tänker över det du skrev och samtidigt ha i åtanke att internet aldrig glömmer.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det skulle vara häftigt, minst sagt


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Herrejävlars!!!! Om jag får bli en karaktär i gta 5 så bjuder jag hela fz på tårta !!!;)

Du pratar även om användarbasen då va?
Skulle sitta bra med tårta som efterrätt... Kan jag ta ut tårtan i förskott?

Inaktiv

Vet någon här om man måste betala sina egna biljetter eller de betalar?

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Vet någon här om man måste betala sina egna biljetter eller de betalar?

Biljetter till vad?
Det handlar om en karaktär i spelet, du kommer inte få åka till Rock Star.

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av edgren:

Vet någon här om man måste betala sina egna biljetter eller de betalar?

Biljetter till vad?
Det handlar om en karaktär i spelet, du kommer inte få åka till Rock Star.

Det stod ju i avtalet att de kommer att låta mig fylla i ett dokument eller nått och att de även kanske tar fler fotografier på mig. Jag tolkar det som att man flyger dit och de skannar in ens ansikte, typ

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av vuze2143:

Herrejävlars!!!! Om jag får bli en karaktär i gta 5 så bjuder jag hela fz på tårta !!!;)

Jag vill att du tänker över det du skrev och samtidigt ha i åtanke att internet aldrig glömmer.

Absolut ! =D Har praktiserat på ett bageri i åk 5 en vecka, så det ska inte vara några problem ! =P

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av anon_276063:

Vet någon här om man måste betala sina egna biljetter eller de betalar?

Biljetter till vad?
Det handlar om en karaktär i spelet, du kommer inte få åka till Rock Star.

Det stod ju i avtalet att de kommer att låta mig fylla i ett dokument eller nått och att de även kanske tar fler fotografier på mig. Jag tolkar det som att man flyger dit och de skannar in ens ansikte, typ

Det står att du tar fler bilder på dig själv och skickar in om det skulle behövas.

Inaktiv
Skrivet av Zerox_no1:
Skrivet av edgren:
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av edgren:

Vet någon här om man måste betala sina egna biljetter eller de betalar?

Biljetter till vad?
Det handlar om en karaktär i spelet, du kommer inte få åka till Rock Star.

Det stod ju i avtalet att de kommer att låta mig fylla i ett dokument eller nått och att de även kanske tar fler fotografier på mig. Jag tolkar det som att man flyger dit och de skannar in ens ansikte, typ

Det står att du tar fler bilder på dig själv och skickar in om det skulle behövas.

Ah! Sweet Då skickar jag in bilder till dem

Medlem

är riktigt allergisk mot hemsidor med musik på -_-

Medlem

KIFFLOM! Är det ett ord som många kommer börja alla deras inlägg med hädanefter?

Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av vuze2143:

Herrejävlars!!!! Om jag får bli en karaktär i gta 5 så bjuder jag hela fz på tårta !!!;)

Jag vill att du tänker över det du skrev och samtidigt ha i åtanke att internet aldrig glömmer.

Absolut ! =D Har praktiserat på ett bageri i åk 5 en vecka, så det ska inte vara några problem ! =P

Föruttom den detaljen att du antagligen kommer behöva stå och baka tills du är typ 23 i och med att vi är ganska många


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hur skicar man in? tacksamm för svar steg för steg

Medlem

haha KIFFLOM! -"6. Sperm does not exist - it is a lie spread by biology teachers - along with everything else you have ever been told - FACT!

Rockstar <3


signatur

"No country for old Gamers"

1
Skriv svar