Nästa Xbox avtäcks på tisdag

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360'n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?

Vilket Simcity spelar du? För det Simcity som nyligen släppts går inte att köra offline såvida du nu inte kör någon halvtaskig crackad version, och med halvtaskig menar ja skit då det inte finns någon ens halvtaskig version ute. Så de verkar vara du som har dålig koll. :):):)
Ja gud jag måste vara jätteomogen som använder ett sådant ord! Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel, det är inte en fråga om åsikt. Och även dom som säger att dom här spelen är bra även fast dom inte köpt dom.

Ja ödmjukhet är ju inte något som verka funka för dig. Men du växer nog upp/mognar och inser att "prata med någon som är den enda som har rätt i sina åsikter" inte är någon bra grund om man ska diskutera något så jag lägger ner här och nu för du är bara för ego för att klara en så enkel sak som att lyssna på någon annans åsikter.

Det där med att idiot förklara alla som inte tycker som dig verkar vara väldigt dumt enligt mig.
Så behåll dina i mitt tycke patetiska och väldigt egoistiska åsikter då jag inte kan vill eller tycker du är värd tiden att prata med personer som har sin inställning. Men man undrar vad du gör i detta forum då du borde förstå att alla inte tycker som du. Herre je du bär dig åt som en bortskämd skitunge. Ha ett bra liv

Jag har inga problem med att lyssna på någon annans åsikter, inte heller att säga ifrån när dom är fel. Alla har rätt till sina åsikter, men om du tror att alla åsikter är lika mycket värda och att ingen åsikt är "rätt" så är det nog du som får ta och "växa upp och mogna" och börja tänka lite för egen maskin.
Sen idiotförklarar jag inte alla som inte tycker som jag, du får ta och läsa igenom det jag skrivit igen, du verkar ha problem med läsförståelsen. Jag idiotförklarar en väldigt specifik grupp människor som inte består av/eller har med det här forumet att göra, så att jag är här har inget med någonting att göra. Så att du lägger ner "här och nu" pga att jag inte är värdig din tid, är lika mycket trams som i princip allt annat du skrivit hitintills som inte har någonting med sakfrågan att göra.

Ha ett bra liv <--- sådär brukar upprörda tjejer i 17-års åldern uttrycka sig när dom ska verka coola och oberörda, när dom i själva verket håller på att koka över eller börja gråta. Vilket är det för dig? Och verkligen, att använda en får dig att verka så jävla chillaxed när du argumenterar "on the internetz"...

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360&amp;amp;amp;amp;#039;n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?

Vilket Simcity spelar du? För det Simcity som nyligen släppts går inte att köra offline såvida du nu inte kör någon halvtaskig crackad version, och med halvtaskig menar ja skit då det inte finns någon ens halvtaskig version ute. Så de verkar vara du som har dålig koll. :):):)
Ja gud jag måste vara jätteomogen som använder ett sådant ord! Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel, det är inte en fråga om åsikt. Och även dom som säger att dom här spelen är bra även fast dom inte köpt dom.

Ja ödmjukhet är ju inte något som verka funka för dig. Men du växer nog upp/mognar och inser att "prata med någon som är den enda som har rätt i sina åsikter" inte är någon bra grund om man ska diskutera något så jag lägger ner här och nu för du är bara för ego för att klara en så enkel sak som att lyssna på någon annans åsikter.

Det där med att idiot förklara alla som inte tycker som dig verkar vara väldigt dumt enligt mig.
Så behåll dina i mitt tycke patetiska och väldigt egoistiska åsikter då jag inte kan vill eller tycker du är värd tiden att prata med personer som har sin inställning. Men man undrar vad du gör i detta forum då du borde förstå att alla inte tycker som du. Herre je du bär dig åt som en bortskämd skitunge. Ha ett bra liv

Jag har inga problem med att lyssna på någon annans åsikter, inte heller att säga ifrån när dom är fel. Alla har rätt till sina åsikter, men om du tror att alla åsikter är lika mycket värda och att ingen åsikt är "rätt" så är det nog du som får ta och "växa upp och mogna" och börja tänka lite för egen maskin.
Sen idiotförklarar jag inte alla som inte tycker som jag, du får ta och läsa igenom det jag skrivit igen, du verkar ha problem med läsförståelsen. Jag idiotförklarar en väldigt specifik grupp människor som inte består av/eller har med det här forumet att göra, så att jag är här har inget med någonting att göra. Så att du lägger ner "här och nu" pga att jag inte är värdig din tid, är lika mycket trams som i princip allt annat du skrivit hitintills som inte har någonting med sakfrågan att göra.

Ha ett bra liv &lt;--- sådär brukar upprörda tjejer i 17-års åldern uttrycka sig när dom ska verka coola och oberörda, när dom i själva verket håller på att koka över eller börja gråta. Vilket är det för dig? Och verkligen, att använda en får dig att verka så jävla chillaxed när du argumenterar "on the internetz"...

"Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel"
" Jag idiotförklarar en väldigt specifik grupp människor som inte består av/eller har med det här forumet att göra,"

Så du hävdar att dessa köpare/grupp inte finns här på forumet
Den gruppen finns väl i allra högsta grad här! Så hoppa över det där med att ifrågasätta andras läsförståelse.
Du verkar inte ha vidare koll på vad du skriver.

Om jag är så tramsig varför svarar du då? Och var för att visa att jag inte blev arg eller irriterad av ditt svar. Man kan ju inte bli arg för att någon inte förstår hur dumt det är att idiotförklara grupper av spelare på ett spelforum.
Tips Släpp det här och gå vidare. Det tänker jag göra .....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Deli:

Det värsta med t.ex Always online-DRM om nya boxen har det, är ju alla retards som inte har integritet nog att inte låta sig själva bli rövknullade utan köper skiten ändå, ha lite självrespekt och ställ lite större krav på erat liv istället för att nöja er med dom smulor som Activision, EA, Blizzard och Microsoft kastar ut åt er så slipper man skit som Call of Duty 54 som ser exakt ut som det gjorde 2005, eller singleplayer spel t.ex SimCity som man måste vara online på.

Det säljer för att idioter köper det, inte för att det är bra!

Spar tid nästa gång genom att bara skriva "Jag gillar inte xbox"

PS. Du har verkligen dålig koll på hur saker fungerar.
Det är sällan en bra ide att idiotförklara folk i allmänhet.
Väx upp och låt andra göra sina egna val i livet.

Jag föredrar 360&amp;amp;amp;amp;amp;#039;n framför PS3an så jag har inget emot xbox som varumärke om det nu var det du syftade på?

PS. Härskarteknik är nog inte riktigt din grej, jag har inte fel i det jag skriver och att du inte kan förstå det betyder inte att jag har dålig koll. Att låta idioter göra sina egna val skapade problemen från första början.
hihi :):):)

Nopp man måste inte vara online för att spela simcity SP.
Där har du dålig koll.
Härskarteknik? Inte utan att man undrar hur gammal du är som skriver så...
Undrar också vilka idioter du menar?

Vilket Simcity spelar du? För det Simcity som nyligen släppts går inte att köra offline såvida du nu inte kör någon halvtaskig crackad version, och med halvtaskig menar ja skit då det inte finns någon ens halvtaskig version ute. Så de verkar vara du som har dålig koll. :):):)
Ja gud jag måste vara jätteomogen som använder ett sådant ord! Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel, det är inte en fråga om åsikt. Och även dom som säger att dom här spelen är bra även fast dom inte köpt dom.

Ja ödmjukhet är ju inte något som verka funka för dig. Men du växer nog upp/mognar och inser att "prata med någon som är den enda som har rätt i sina åsikter" inte är någon bra grund om man ska diskutera något så jag lägger ner här och nu för du är bara för ego för att klara en så enkel sak som att lyssna på någon annans åsikter.

Det där med att idiot förklara alla som inte tycker som dig verkar vara väldigt dumt enligt mig.
Så behåll dina i mitt tycke patetiska och väldigt egoistiska åsikter då jag inte kan vill eller tycker du är värd tiden att prata med personer som har sin inställning. Men man undrar vad du gör i detta forum då du borde förstå att alla inte tycker som du. Herre je du bär dig åt som en bortskämd skitunge. Ha ett bra liv

Jag har inga problem med att lyssna på någon annans åsikter, inte heller att säga ifrån när dom är fel. Alla har rätt till sina åsikter, men om du tror att alla åsikter är lika mycket värda och att ingen åsikt är "rätt" så är det nog du som får ta och "växa upp och mogna" och börja tänka lite för egen maskin.
Sen idiotförklarar jag inte alla som inte tycker som jag, du får ta och läsa igenom det jag skrivit igen, du verkar ha problem med läsförståelsen. Jag idiotförklarar en väldigt specifik grupp människor som inte består av/eller har med det här forumet att göra, så att jag är här har inget med någonting att göra. Så att du lägger ner "här och nu" pga att jag inte är värdig din tid, är lika mycket trams som i princip allt annat du skrivit hitintills som inte har någonting med sakfrågan att göra.

Ha ett bra liv &amp;lt;--- sådär brukar upprörda tjejer i 17-års åldern uttrycka sig när dom ska verka coola och oberörda, när dom i själva verket håller på att koka över eller börja gråta. Vilket är det för dig? Och verkligen, att använda en får dig att verka så jävla chillaxed när du argumenterar "on the internetz"...

"Med idioter menar jag dom som köper CoD, SC 2, DIII, Simcity osv som är skitspel"
" Jag idiotförklarar en väldigt specifik grupp människor som inte består av/eller har med det här forumet att göra,"

Så du hävdar att dessa köpare/grupp inte finns här på forumet
Den gruppen finns väl i allra högsta grad här! Så hoppa över det där med att ifrågasätta andras läsförståelse.
Du verkar inte ha vidare koll på vad du skriver.

Om jag är så tramsig varför svarar du då? Och var för att visa att jag inte blev arg eller irriterad av ditt svar. Man kan ju inte bli arg för att någon inte förstår hur dumt det är att idiotförklara grupper av spelare på ett spelforum.
Tips Släpp det här och gå vidare. Det tänker jag göra .....

Några av dom finns här på forumet, men forumet består inte enbart av dom, jag pratade om alla som specifikt gör en sak, inte alla på fz, förstår du skillnaden?
För varje svar du skriver så skäms jag för din skull, men trots den obehagliga känslan så blir jag väldigt road att se hur du försöker iaf!
Ska du svara och skriva en TREDJE gång nu att du inte tänker svara något mer? Hysteriskt roligt, precis som en 17-årig! <--- Det där är fortfarande skitlöjligt i en argumentation, fattar du hur jävla fånig du skulle se ut om du stod och fejklog vid en diskussion?

123
Skriv svar