Debuttrailer – fem minuter filmiskt från Arkham Origins

Robot
Debuttrailer – fem minuter filmiskt från Arkham Origins

Spana in en fem minuter lång vintrig kamp mellan Batman och Deathstroke.

#batman-arkham-origins, #batman-arkham-origins-blackgate


Medlem
Debuttrailer – fem minuter filmiskt från Arkham Origins

Arkham Asylum överraskade mig, Arkham City var lika bra om inte bättre och hoppas att Arkham Origins följer samma mönster.

Plus att jag är väldigt glad att dom släpper denna serie för pc också.

Medlem

Har väldigt höga förväntningar på spelet, och jag är övertygad om att jag inte kommer bli besviken.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

SJUKT snygg trailer :).

Skribent

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Trots att det inte är Rocksteady som utvecklar detta utan WB Games Montreal så tror jag det kan bli riktigt bra.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.

Judgement on Gotham i spelform!

Skribent
Skrivet av erazerswe:

Trots att det inte är Rocksteady som utvecklar detta utan WB Games Montreal så tror jag det kan bli riktigt bra.

WB Games har ju ett färdigt koncept, som de kan sätta sin prägel på. Tror man i många fall underskattar utvecklare som tar över en serie i onödan.

Skrivet av Margy:
Skrivet av Johan Olander:

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.

Judgement on Gotham i spelform!

Mitt minne sviker mig, men tänkte på den när Batman kommer till Mega City. Både Scarecrow och Death är med. Sinnessjukt bra serietidning.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Johan Olander:

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.

Judgement on Gotham i spelform!

Mitt minne sviker mig, men tänkte på den när Batman kommer till Mega City. Både Scarecrow och Death är med. Sinnessjukt bra serietidning.

Jag minns inte så mycket själv då det var ett tag sedan men det låter som den.

http://en.wikipedia.org/wiki/Batman/Judge_Dredd:_Judgment_on_...

Medlem

Kände att det var rätt stund för ett Batman-skämt så här kommer den!

Hur avslöjade Batman sin identitet?
Han blev full på en karaoke-bar och började sjunga: "Na na na na na na na na.. Mig!"

Skribent
Skrivet av Margy:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Johan Olander:

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.

Judgement on Gotham i spelform!

Mitt minne sviker mig, men tänkte på den när Batman kommer till Mega City. Både Scarecrow och Death är med. Sinnessjukt bra serietidning.

Jag minns inte så mycket själv då det var ett tag sedan men det låter som den.

http://en.wikipedia.org/wiki/Batman/Judge_Dredd:_Judgment_on_...

Måste vara den! Får åka hem till föräldrarna och sno hem den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har Asylum och City + Hailey Quinn DLC på steam, måste måste mååååste få arslet ur vagnen och sätta mig med dom!


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av erazerswe:

Trots att det inte är Rocksteady som utvecklar detta utan WB Games Montreal så tror jag det kan bli riktigt bra.

WB Games har ju ett färdigt koncept, som de kan sätta sin prägel på. Tror man i många fall underskattar utvecklare som tar över en serie i onödan.

Skrivet av Margy:
Skrivet av Johan Olander:

Var är mitt spel med Dredd, Death och Batman? Trailern var snygg, men säger inte särskilt mycket.

Judgement on Gotham i spelform!

Mitt minne sviker mig, men tänkte på den när Batman kommer till Mega City. Både Scarecrow och Death är med. Sinnessjukt bra serietidning.

Rocksteady har ju också lärt upp "hur dom ska göra". Sedan fick dom också porten för City till Wii U så man fick lite practice. Tror det här blir bra


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

AW8
Medlem

Så vackert så!

Redan innan vi sett 1 sekund gameplay passar jag på att skandera GOTY ALL YEARS!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Trailer? Kallar det filmsnutt. Man får ju inte se ett skvatt av spelet.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Snyggt, men låt oss se gameplay..

Medlem

Riktigt fin Batman-stämmning.
Älskade Arkham Asylum! Tyckte om Arkham City, men tycker de överspelade alla resor fram och tillbaka i staden. Hoppas det inte känns lika krystat att ta transportera sig mellan händelser.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Läste det här i en annan artikel:
Breezy weather could escalate into low-visibility, leaving marksmen completely vulnerable to Batman’s stealth. “That’s something we tried and we didn’t go ahead with because it didn’t seem up to Arkham quality when we executed on it,” Holmes says. “We didn’t think that we would be able to pull it off with great quality in the time we had for it. So the best thing to do, rather than ship a half-done feature, is to pull it.”

Det känns positivt att dom tar bort saker som dom tycker inte håller Arkham-kvalitet. Jag försöker verkligen att inte bli för överhypad till det här spelet, men dom gör det svårt för mig.

Medlem

Undvek att se videon bara för att i framtiden få den ultimata spelupplevelsen när man lagt vantarna på detta paradis i form av skiva. Ermagherd.. Jag e så taaaaaggaaaad!!:) Riddle me this folks!

Skrivet av Riqnable:

Kände att det var rätt stund för ett Batman-skämt så här kommer den!

Hur avslöjade Batman sin identitet?
Han blev full på en karaoke-bar och började sjunga: "Na na na na na na na na.. Mig!"

Det var nog det sämsta skämtet jag hört ..alla kategorier


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar