Tom Clancy's The Division – svenskutvecklat onlinespel

Medlem

Wow! det här spelet räddade E3! bästa grafiken jag någonsin sett! BTW så ser man Malmö inskrivet på kartan i slutet av videon

Medlem

blev sjukt impad på detta spelet frågan jag ställde mig dock vart dock, om det är en infektion och en epedemi, kommer vi zombies? eller deformerade mäniskor senare?

för det känns som vandiliserande och mäniskor som bara försöker rå åt sig saker för överleva är skit kul men i längden kommer det vara rätt trist, nu säger jag inte slänga in vanliga zombies som är hjärndöda är kul, utan något annorlunda.

ja ni förstår nog vad jag menar

anyhow såg sjukt bra åt och intressant

Medlem

[quote=m_g_karlsson]

Skrivet av lapa:

Ser fortfarande inget nytt? En ny skrud bara.

......

Medlem

Ser verkligen sjukt nice ut.. Kommer det ej till PC så blir det att köpa PS4.. Inte ägt en konsoll sen xbox

Medlem

Äh, behövs mer för att övertyga mig.

För övrigt lagom löjligt att folk har synlig hp och behöver en massa träffar för att dö i sådana spel this day and age.

Medlem
Skrivet av Crafoord:

Ser verkligen skithärligt ut men jävlar vilken avtändande titel på ett spel.

Ja verkligen, känns mer som det ska vara något Law & Order spel eller något!

Skrivet av EnyxOdin:

Wow! det här spelet räddade E3! bästa grafiken jag någonsin sett! BTW så ser man Malmö inskrivet på kartan i slutet av videon

Räddade E3? Det här har ju varit den mest spännande E3 över alla förväntningar på typ 5 år iaf. I princip allt som visades verkar ju väldigt lovande, Battlefield 4, The Division, Assassins Creed IV, GTA V, Metal Gear Solid V, The Witcher 3, The Crew, Dragon Age III.

Det enda dåliga hittills var den där konsolen med det där spelet med attackhundar, helt värdelöst!

Medlem
Skrivet av FuzioN:

blev sjukt impad på detta spelet frågan jag ställde mig dock vart dock, om det är en infektion och en epedemi, kommer vi zombies? eller deformerade mäniskor senare?

för det känns som vandiliserande och mäniskor som bara försöker rå åt sig saker för överleva är skit kul men i längden kommer det vara rätt trist, nu säger jag inte slänga in vanliga zombies som är hjärndöda är kul, utan något annorlunda.

Är tom clancy så troligen kan du glömma zombies och liknande.
Är väl mer ett förfallet anarkistiskt samhälle efter en total kollaps av ekonomi och stadsskikt.

Lär väl vara nån story om att ett gäng exmilitärer nu ska försöka bygga upp ett en ny regering att bygga ett samhälle ifrån.

Hursomhelst, skriptat och allt, men detta ser helt fantastiskt bra ut. Ett sorts urbant dayz.

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av sarg:

Äh, behövs mer för att övertyga mig.

För övrigt lagom löjligt att folk har synlig hp och behöver en massa träffar för att dö i sådana spel this day and age.

Håller med.. Grafiken var snygg som fan etc, men det var aimbot + man såg fiendes HP osv.. Det är för lätt IMO, annars såg det väldigt bra ut!

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av FuzioN:

Är tom clancy så troligen kan du glömma zombies och liknande.
Är väl mer ett förfallet anarkistiskt samhälle efter en total kollaps av ekonomi och stadsskikt.

Lär väl vara nån story om att ett gäng exmilitärer nu ska försöka bygga upp ett en ny regering att bygga ett samhälle ifrån.

Hursomhelst, skriptat och allt, men detta ser helt fantastiskt bra ut. Ett sorts urbant dayz.

Jo precis det är ju tom clancy, men vore det inte något som ger lite sköna vibbar? känns som det hade passats, dock hade dom varit tvungna att göra det realistiskt och passande till dagar som gått i outbreaken m.m

Känns ju dock mer B, om det är endast döda mäniskor som försöker ta åt sig ransoner att överleva, vad vart syftet då med en epedmi och virus som spridit sig också?

Ja du förstår nog mina tankegångar här just doenst add up imo men men ser lovande ut endå och vad i helskotta är probelemet med att alla spel ska ha en snubbe som styr med en tablett vem i helskotta bryr sig?

FM-guru
F.d. Sisyr

Vore inte helt fel till PC, nej.

Medlem
Medlem

Fan vilket grymt spel. Kommer inte detta till PC skall jag göra studiebesök hos Ubisoft med mina kollegor Smith och Wesson

Medlem

"Hej vi måste ha massa exklusiva titlar, så att folk köper våra nya konsoler"

Kul att allt deras snack om "Nej men nu med Xbone och PS4, kommer det vara mega lätt att skapa cross-platform games och ports" just är snack bara.

Sen: "Here we have an Open world MMO RPG, Set in blah blah blah blah, looks amazing and has amazing graphical fidellity, blah blah blah"

"OH AND IT'S ONLY COMING OUT FOR XBONE AND PS4

"

Börjar bli lite trött på sånt här.

Inaktiv

Är det bara för mig eller laggar det apa när han spelar? Jag hoppas det laggade för dom och att de inte kan fixa till det förutom till en dator!

Inaktiv

Nerladdningsbar version av filmen i riktigt hög kvalite
http://www.gamersyde.com/news_14153_en.html

Medlem

kul med lite future-dystorpi eller Apocalypse

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Idag är man extra stolt som malmöbo. Årest överraskning på E3. Snyggaste jag sett! Givet köp till PS4. Ett fps rpg i en open world. Grymt.

Inaktiv

Jag började fnittra som en liten skolflicka flera gånger medan jag tittade på gameplay-videon.

Så. Jävla. TAGGAD!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av Crafoord:

Ser verkligen skithärligt ut men jävlar vilken avtändande titel på ett spel.

Ja verkligen, känns mer som det ska vara något Law & Order spel eller något!

Skrivet av EnyxOdin:

Räddade E3? Det här har ju varit den mest spännande E3 över alla förväntningar på typ 5 år iaf. I princip allt som visades verkar ju väldigt lovande, Battlefield 4, The Division, Assassins Creed IV, GTA V, Metal Gear Solid V, The Witcher 3, The Crew, Dragon Age III.

Det enda dåliga hittills var den där konsolen med det där spelet med attackhundar, helt värdelöst!

Håller med att den här e3 var den bästa på många år men det är på grund av de nya konsolerna! Så var det ju när ps3 och 360 visades upp! Det är ju en självklarhet att det blir mer spänning på e3 när nya konsoler visas upp

Jag har väldigt höga förväntningar då jag är en hardcore gamer och inget från microsoft presskonferens sa WOW när det gällde grafik eller atmosfär såsom the division förutom kanske quantum break där man inte såg så mkt av. The divison kan definieras som next gen då den har ett bra grafiskt kliv med en bättre atmosfär!

Men sonys presskonferens var grym! Och det har ändrat mina synpunkter till sonys del på vem som räddade E3!

Medlem

Är det någon mer som tycker att de borde använda sig av dessa personer för liknande spel som behöver VAs? Hälften av videon är ju deras kommunikation.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Idag är man extra stolt som malmöbo. Årest överraskning på E3. Snyggaste jag sett! Givet köp till PS4. Ett fps rpg i en open world. Grymt.

Eller hur

Medlem

Mycket tveksam på att det kommer bli så bra, blir säkert som defiance;

Platt fall

Medlem

Tittar på gameplayvideon, sjukt mysig, tänk om det kunde vara så avslappnat snack "på riktigt" i coop bara och inte så mycket whine då skulle jag spela mycket mindre sp spel

Men det handlar ju förstås om att hitta rätt personer att spela med bara

Medlem
Skrivet av Farris:

"Hej vi måste ha massa exklusiva titlar, så att folk köper våra nya konsoler"

Kul att allt deras snack om "Nej men nu med Xbone och PS4, kommer det vara mega lätt att skapa cross-platform games och ports" just är snack bara.

Sen: "Here we have an Open world MMO RPG, Set in blah blah blah blah, looks amazing and has amazing graphical fidellity, blah blah blah"

"OH AND IT'S ONLY COMING OUT FOR XBONE AND PS4

http://howimetyourotaku.files.wordpress.com/2011/08/troll-fac...

"

Börjar bli lite trött på sånt här.

Have no fear, kan satsa min tumme på att det här spelet inte kommer leva upp till vad folk tror att det är. Tycker trailer/videon luktar bullshit. Jag kan ge det att det var snyggt, men det är långt ifrån vad som gör ett spel bra/kul. (bortsätt från de fula menyerna och flygande text överallt.) En så här pass konstlad video där ALLT är noggrant planerat och skriptat inriktad på att skapa hype säger inget om själva spelet.

Medlem
Skrivet av Busko:

måste komma till pc...

Bara om det är första person. Annars behövs det absolut inte

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Have no fear, kan satsa min tumme på att det här spelet inte kommer leva upp till vad folk tror att det är. Tycker trailer/videon luktar bullshit. Jag kan ge det att det var snyggt, men det är långt ifrån vad som gör ett spel bra/kul. (bortsätt från de fula menyerna och flygande text överallt.) En så här pass konstlad video där ALLT är noggrant planerat och skriptat inriktad på att skapa hype säger inget om själva spelet.

Jadå, helt klart att det är en "vertical slice" som det så vackert heter, för att visa upp saker (samt pre-rendered kan jag tippa på), men själva settingen verkar intressant, samt att det lutade lite åt :
"non instanced pvp" som kan hända lite när som helst (slutet på videon)
Håller helt med om att det inte säger så mycket om gameplay.

Och klart att det ska framkalla Hype, E3 är ju till för att Hype ska uppstå haha, samt penis-storleks mätning mellan de stora företagen/publishers

Men allt som allt, så hade jag ju velat sett att det dyker upp PC, känns korkat att skippa det från Ubisofts perspektiv , om de inte fått massa extra pengar från M$ / Sony för att skippa PC.

Medlem

Demot kördes på en PC.

12
Skriv svar