Shadow Warrior bjuder på eld, svärd och automatvapen

Robot
Shadow Warrior bjuder på eld, svärd och automatvapen
Medlem
Shadow Warrior bjuder på eld, svärd och automatvapen

Troligen skräp som försöker sälja på titel och nostalgi men hoppas kan man ju alltid.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hur fan ser det ut?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Lo Wang låter dock som en bortskämd liten amerikan i det här... Ska låtsas utspela sig före det andra, men det liknar inte ens honom.

Medlem

ehhhhhhhhhhhhhhh fan det där ser INTE lovande ut... synd för jag älskade orginalet.

KoP
Medlem

Ser ju riktigt färglatt ut. Borde väl locka dem som tycker att många fps ser allt för gråbruna ut idag.

Medlem

Bloooooooooooooom!

Medlem

För mycket bloom och kosmetiskt lulllull, för lite kaniner.

Medlem

Ser nice ut


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Avstängd

ääh spela roll om det blir bra eller dåligt, det är shadow warrior. Behöver jag säga mer? Massa slakt och skottlossning, inte precis man behöver bry sig mer.

Medlem

Det krävs väldigt tidigt 90-taliga uttryck för att beskriva hur det här spelet bör vara: fresh, radical and awesome to the max!

Det här verkar inte alls vara sådär sjukt over the top, helt in your face och med rejält ostig humor - som det ska vara.

Medlem

Blah, jag avskyr bloom har jag märkt. Hoppas man kan dra ner på den effekten och att spelet är tokgalet.

Bloom Warfare

Medlem

Flying Wild Hog utvecklade 2011 år bästa spel: Hard Reset

Finns viss risk att detta spel blir äckligt bra

Medlem

För alla som missat, gratis orginalet på steam. http://store.steampowered.com/app/238070/

1
Skriv svar