CODMW2 Matchmaking.

Medlem
CODMW2 Matchmaking.

tjenare alla.
Ni är säker alla sura som jag för att dom har tagit bort dedicated servers. jag började också undra varför dom satte dit matchmaking istället för det, så jag var runt lite på deras hemsida och hittade en text där dom förklarade varför dom ville ta bort dedicated servers. Där förklarar dom att man inte vill att det ska finnas 1000 olika servar där alla har olika regler, att man måste bläddra igen alla och leta, Så istället så har dom fixat så att man bara ställer in vilka regler man vill ha på en server så hittar den en bra åt en.
Ni undrar nog också vad man ska göra om man är i en clan och vill spela pcw. Då säger dom att man kan hyra en server där du är admin och bestämmer reglerna och vilka som får joina (ungerfär som en dedicated server).

http://www.modernwarfare2.com/news.php?id=3

ps: jag har inte tästat om det går att hyra en server än men ska kolla det snart

Medlem

haha penga kåta snorungar hoppas på olycka för deras familjer och efterlevande

Medlem

Så läser jag det inte alls. Det dom tillhandahåller är ren matchmaking, du spelar altid på P2P, dvs listen server där host sitter med ping under 40 och alla andre med oing över 200.
Du kan inte hyra någon server...

1
Skriv svar