Medlem
problem i cs

Hej jag fick min nya dator igår så jag tänkte att jag kunde köra lite cs på den så länge till warhammer kommer ut. Men när jag installerade cs 1.6, css och cz och skulle spela 1.6 när jag såg att det var värre grafik än på min gamla dator fastän den här datorn är mycket bättre. När jag väl stod där och skulle köpa så var vapnet i "fel" hand dvs vänster hand, jag försökte byta hand men det gick inte. Jag tänkte f*n men att jag kan väl lika gärna testa det (jag gillar att testa nya saker) men då märkte jag att alla komandon jag gav tex att gå, skujta och hoppa regristrerades efter 2-5 sec.

Jag vet att grafikkortet är ganska dåligt, det är ett ATI X850XT Plantinum Edition. Jag har testat att installera DirctX 9.0c men det blev inge bättre, kanske för att jag redan hade det men jag vet inte vilket DirctX jag hade före. Jag tror inte det är grafikkortet som inte hänger med för att jag hade ett GeForce 4 innan.(kommer inte ihåg det exakta namnet men jag kan komma tillbaka med det)

Så om någon vet vad det är för fel så får ni gärna svara!

Medlem

nu när jag skulle testa css så laddar det som det ska men (det där fönstret som det strå något med stil: launching counter-strike source ....)den stängs ner efter ett tag men sen händer det inget mer. Någon som kan svara?

fattar ditt problem men förstår inte vrf det inte funkar ditt grafikkort ska mycket väl klara av spelet cs1.6... du skulle möjligt vi kunna testa att ladda ner spelet via steam så du får de nya uppdateringarna och patcherna för spelet om du har ett registrerat steam acc. skulle det inte funka sen så kanske du har lite lite intern minne och en slö proccesor men det tror jag inte du har inte för 1.6 iaf med tanke på att det är ett rättså gammalt spel.


signatur

[size="14"]Posted By Writemaster[/size]

1
Skriv svar