Diablo 3-expansion officiell!

Robot
Diablo 3-expansion officiell!

Blizzard utvidgar sitt helvete med ny spelarklass och nya områden.

#nyhetstips, #diablo-iii-reaper-of-souls, #diablo-iii


Medlem
Diablo 3-expansion officiell!

Snälla ta bort AH, lägg till arena sen kanske ladder !!!!

Medlem

Härligt! Jag gav detta som nyhetstips. Såg dock nu att ni skrivit om det redan, doh!

Medlem

verkar inte bli någon ladder :/

Medlem

Ser fram emot det här, jag har haft väldigt många roliga timmar med Diablo 3.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Får se om det går att rädda Diablo 3. Jag hoppas dom släpper en öppen beta alternativt en demo så man kan testa spelet... annars blir det nog inget köp.

Medlem

Ta bort AH, lägg in ladder! AH är anledningen att jag itne spelar diablo3 längre, tog bort det roligaste med spelet...at tradea med folk, faramandet har en ny innebäran i nuläget att tjäna guld..WTF!?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

sålänge det är P2W så kommer jag inte röra detta.

Medlem

Blir nog att plocka upp D3 igen då

Medlem

Haha, bara älskar kommentarerna under filmen på YTube.

Känns dock som ett lite tråkigt val att välja "reaper of souls" som the bad guy... Vi alla som har spelat Darksiders vet ju att han är en av "the goodguys"

Medlem

En ny act.
Level cap ökat till 70.
Ny klass, Crusader, typ som en Paladin från D2.
Paragon ändrat så det är account wide, har inget tak och tillåter dig att sätta ut skill points.
The Mystic är tillbaka och enchantar (legendaries) och transmogar din gear.
Loot 2.0, mindre men betydligt bättre drops.
Smart Loot, större chans att det som droppar är just för karaktären du spelar.
Loot Runs, 15-20 minuters helt random dungeon med monster, väder och boss.

Är ju ett stek i rätt riktning helt klart.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av miffot:

Ta bort AH, lägg in ladder! AH är anledningen att jag itne spelar diablo3 längre, tog bort det roligaste med spelet...at tradea med folk, faramandet har en ny innebäran i nuläget att tjäna guld..WTF!?

GÖr som många andra. Använd den inte så märker du inte av AH

Medlem
Skrivet av Miindz:

sålänge det är P2W så kommer jag inte röra detta.

Det har väl aldrig varit P2W? Lovar dig att du kan klara spelet utan att lägga ett öre, förutom det du betalar för spelet.


signatur
Medlem

Lite snålt med bara en ny klass

MEG
Medlem

Snygg men lite töntig video, hade hoppats på mer än vad som ännu har framkommit.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Miindz:

sålänge det är P2W så kommer jag inte röra detta.

P2W? Med tanke på att pvp inte är stabilt ändå. Och du faktiskt kan farma ihop det du behöver. Så förstår jag inte hur det kan vara p2w?

Medlem

Äntligen klassen som jag väntat i 5 år på.
Gjort om loot-systemet? Taget!
Tagit bort AH? Inte ens RMAH? Bara det får mig att inte längta tillbaka till D3.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av miffot:

Ta bort AH, lägg in ladder! AH är anledningen att jag itne spelar diablo3 längre, tog bort det roligaste med spelet...at tradea med folk, faramandet har en ny innebäran i nuläget att tjäna guld..WTF!?

GÖr som många andra. Använd den inte så märker du inte av AH

Det fungerar tyvärr inte riktigt så och det vet nog du också.

Jag spelade D3 flitigt ett tag, tills jag insåg att jag helt enkelt inte hade roligt. Vid det tillfället spelade jag enbart för att hitta bra loot som man kunde sälja på AH för att sedan köpa det man själv ville ha på AH. Det är så hela spelet är uppbyggt så argumentet: "använd inte AH" fungerar inte riktigt.

Expansionen verkar ju dock riktigt lovande!

Medlem

inte för att jag spelar spelet längre men det är ju KUL för dom som gör än att få en expansion =). Och som sagt lite nytt är alltid välkommet =).

Medlem

Spelet må ha sugit på flertalet nivåer men Blizzard vet bannemej hur man gör filmsekvenser. Bara att hoppas på att en expansion räddar det.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av miffot:

Ta bort AH, lägg in ladder! AH är anledningen att jag itne spelar diablo3 längre, tog bort det roligaste med spelet...at tradea med folk, faramandet har en ny innebäran i nuläget att tjäna guld..WTF!?

GÖr som många andra. Använd den inte så märker du inte av AH

just d3et jag ej gör, men är just att det roliga med diablo2 var att hitta games och TRADEA, inte vara i ett sketet AH...och det ska vara gear baserat inte guld baseart, diablo är ett riktigt pay to win spel...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja... auktionshuset... *suck* ... Synd!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Moderator | Testpilot

Blev sugen på att spela nu innan expansionen kommer. Någon som har lust att joina mig på TS ett par dagar och spela?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Torchlight II ftw!

SE

Medlem

"Brother... why?"
"Because we need a plot twist, and this shit is the best Jay Wilson could come up with."

Medlem

- Inget mer PvP?
- Ingen self found league?

Inget köp.

Medlem

*Squee*
Min älskade "Paladin" är äntligen tillbaka!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Till PS3?


signatur

Niet.

Varför envisas de med AoE-skräp istället för auras? Hmpf, alltid något som de ska muppa upp. Och vadå, en klass till? Jag är visserligen glad att det är en "Paladin", men tycker det är snålt att inte ha med två nya klasser. Necromancer saknas, HINT HINT.

Resten låter trevligt, speciellt loot-runs.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Snyggt att trailern inte tog upp något vettigt alls..

"new monsters, new environment".... no shit, det kunde man inte ta för givet iaf!

Skriv svar