Inget game over i Beyond: Two Souls

Medlem
Skrivet av kichi:

Ah Vad kul att höra! Jag jobbar för Quantic och har tyvärr tappat perspektivet lite, så jag har verkligen ingen aning om spelet blir en upplevelse eller inte. Men det bådar gott att så många ser fram emot det.

Tjaa, Quantic lyckades med Fahrenheit (även om spelet sjönk i sin andra akt...den där rippade Matrix Revolutions fighten mot slutbossen var bara skrattretande) och Heavy Rain var ett av de bästa spelen på Ps3 imo..

Jag har stort förtroende för Quantic, hälsa David Cage om du stöter på honom, haha!


signatur

Game long and prosper

Medlem

David kommer och frågar mig om svenska översättningen är bra då och då, men annars har vi inte mycket kontakt, hehe. Han är out of office just nu i alla fall - ute och påbörjar PR-jobbet! Hoppas bara det sköts ordentligt. Alla på kontoret håller med om att det är väldigt tyst om Beyond, stämmer det? Vad tycker ni?

Medlem
Skrivet av kichi:

Alla på kontoret håller med om att det är väldigt tyst om Beyond, stämmer det? Vad tycker ni?

Av naturliga skäl så ligger väl rätt mycket fokus på de nya konsolerna som är på väg så det kan vara lite svårt för enskilda spel till "gammal" hårdvara att få plats i media och diskussioner.

12
Skriv svar