Surgeon Simulator 2013 kan komma till surfplattor

Robot
Surgeon Simulator 2013 kan komma till surfplattor
Medlem
Surgeon Simulator 2013 kan komma till surfplattor

läsplattor? Inte riktigt va?

Medlem

Ni bör nog ändra det till surfplatta, vist går det läsa på en surfplatta men "läsplatta" så syftar man på en ebook läsare med e-ink display.

Medlem

Skulle ju nästan bli lite fusk. Måste vara avsevärt lättare att operera med pekskärm!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Skulle ju nästan bli lite fusk. Måste vara avsevärt lättare att operera med pekskärm!

Mja, bara om kirurg-armen rör sig åt det håll man pekar. Det finns det väl inga bevis på att skulle vara så lätt.
Ipaden har väl gyroskop inbyggt så man får säkert röra fingrarna genom att luta plattan åt vänster. Lutning åt höger kan lämpligen aktivera bensågen eller andra verktyg.

Medlem

...är det någon överhuvudtaget som tar det här spelet på allvar eller är det bara en "kul" grej? Seriöst?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent
Skrivet av MugiMugi:

Ni bör nog ändra det till surfplatta, vist går det läsa på en surfplatta men "läsplatta" så syftar man på en ebook läsare med e-ink display.

Ja, det vittnar ju själva namnet om


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Skulle gärna se spelet på kinect, hade nog funkat bäst där.

Medlem

OT: Vad kallar man en läsplatta med webbläsare?
Typ en Kindle med webbläsare?

I övrigt undrar jag hur kontrollerna på en iPad skulle kunna vara.

Skribent
Skrivet av Cowmine:

OT: Vad kallar man en läsplatta med webbläsare?
Typ en Kindle med webbläsare?

I övrigt undrar jag hur kontrollerna på en iPad skulle kunna vara.

Det är fortfarande en läsplatta, skulle jag säga.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

...är det någon överhuvudtaget som tar det här spelet på allvar eller är det bara en "kul" grej? Seriöst?

Bara en kul grej. Blir ännu roligare med polare;)

1
Skriv svar