Färsk trailer för The Wolf Among Us

Robot
Medlem
Färsk trailer för The Wolf Among Us

En Krogan där i slutet!

Medlem

Awesome! Riktigt skön känsla i trailer, precis som vissa avsnitt i serien, som är lite noir-aktiga.

Medlem

Jag vill ha detta och 300 days till IOS!

Medlem

Då kan de ju fortsätta med Lucifer eller Hellblazer när de är klara med The Wolf Among Us (snälla?!?).

Medlem

Finfint, hoppas nu att dom släpper Walking dead S2 snart så kanske episoderna släpps lite om vartannat. Skulle vara suveränt upplägg under hösten.

Det hoppas jag inte, för jag tyckte TWD var urtrist, det här ser lite roligare ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oh, jävlar vad fint! Det här ser jag fram emot!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Finfint, hoppas nu att dom släpper Walking dead S2 snart så kanske episoderna släpps lite om vartannat. Skulle vara suveränt upplägg under hösten.

Dem har sagt att TWD S2 och TWAU säsonger kommer att gå samtidigt. Så förhoppningsvis kommer vi typ få ett avsnitt varje månad från båda.Så det bara blir 2 veckors intervaller mellan TTG spel istället för cirka 4 veckor.

Nice, också roligt att se att ni använder eran youtube kanal mer för att visa trailers osv.

Medlem
Medlem

Klurigt namn på snubben med Bigby Wolf, Big B Wolf, Big Bad Wolf.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av walter_iego:

Det hoppas jag inte, för jag tyckte TWD var urtrist, det här ser lite roligare ut.

HÄDARE! KÄTTARE! MONSTER!

Nävars, smaken är delad. Men gillade du inte TWD bör du nog ha väldigt låga förväntningar på detta.

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av walter_iego:

Det hoppas jag inte, för jag tyckte TWD var urtrist, det här ser lite roligare ut.

HÄDARE! KÄTTARE! MONSTER!

Nävars, smaken är delad. Men gillade du inte TWD bör du nog ha väldigt låga förväntningar på detta.

Haha, så sant

Jag är lite trött på zombies, det kan vara det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Herr rygg

Bara jag som hörde Kennys röst från TWD-spelet i trailern?


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Skribent

God daym vad alla spelen ska komma på samma gång nu då. Beyond, The Wolf Among Us och POKEMANS och nästa vecka Sonic: Lost World. Mina stackars tummar!

(Dagens i-landsproblem?)


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar