Medlem
GTA V Online

Okej så nu har jag försökt i några dagar att förstå denna skiten.

Så mitt problem är, att oavsett vilket crew jag går med, så hamnar jag i en spelvärld med ett antal olika personer... visst.
Men VAD JAG ÄN väljer för uppdrag, deathmatch eller dylikt så om jag trycker Join game så blir jag liksförbannat host oavsett.
Kan vänta flera minuter efter jag har invitat extremt många till spelet och kanske bara få en som faktiskt accepterar...
Hopp... Så då är det två stycken i team deathmatch... Så kul? Nej.
Och vart är alla heists och skit man kunde göra? Alla roliga saker?
Så som detta är nu så tycker jag bara att online är extremt jävla skräp. Ingen verkar ju spela det?

Vad ska jag göra för att hamna med en klump av spelare och hur gör jag för att ens gå med spel som är halvfulla åtminstone?

jkw
Medlem

Jag har gett upp hoppet på GTA V Online. Det är helt värdelöst!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Okej så nu har jag försökt i några dagar att förstå denna skiten.

Så mitt problem är, att oavsett vilket crew jag går med, så hamnar jag i en spelvärld med ett antal olika personer... visst.
Men VAD JAG ÄN väljer för uppdrag, deathmatch eller dylikt så om jag trycker Join game så blir jag liksförbannat host oavsett.
Kan vänta flera minuter efter jag har invitat extremt många till spelet och kanske bara få en som faktiskt accepterar...
Hopp... Så då är det två stycken i team deathmatch... Så kul? Nej.
Och vart är alla heists och skit man kunde göra? Alla roliga saker?
Så som detta är nu så tycker jag bara att online är extremt jävla skräp. Ingen verkar ju spela det?

Vad ska jag göra för att hamna med en klump av spelare och hur gör jag för att ens gå med spel som är halvfulla åtminstone?

Testa att trycka up telefonen och sen gå till quick jobs då brukar jag alltid komma in i en server med 16 spelare osv. Men att försöka inv folk är som hopplöst

Medlem

Skulle ha skrivit det men, jag har testat det med. Flera gånger.
Skillnaden då är bara att när jag har tryckt där, så tar det en liten stund så... Woop, jag är Host igen.
Och såklart tomt på spelare

Medlem

Kolla så din NAT är OPEN och alla portar som ska vara öppna är öppna för Xbox Live.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Xbox Live? You high nigga?

Nope, jag har PS3.
Men NAT ska inte vara något problem för isåfall skulle jag ju inte ha hittat någon

Medlem
Skrivet av totte1015:

Xbox Live? You high nigga?

Nope, jag har PS3.
Men NAT ska inte vara något problem för isåfall skulle jag ju inte ha hittat någon

Sorry, läste inte "SONY" men ptjaa alla portar som R* säger att du behöver ha öppna då? Btw är du HELT säker på det där med Open och restricted NAT, jag har för mig att man kan se folk, men inte connecta till dom i vissa fall, beroende på spel/serverkonfiguration.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws

Grymt crew, lirar mycket missions som ger bra med $$$ 25k per mission.
Lirar även andra roliga saker, och är grymt taggade till nya patchen där vi ska råna banker!

Låter det intressant, tveka inte att joina!

http://socialclub.rockstargames.com/crew/pekingoutlaws

signatur

Besök min kanal för senaste CSGO nytt:
http://www.youtube.com/user/proffzetmedz

Medlem

Ändrade inget direkt.
Faggots då och då som bara skjuter på en helt random...

Och det är så jävla sjukt dåligt på konsol att det tar nästan en minut för att komma till menyn där man kan muta fanskap som inte ens vet att dom har mikrofon -.-
Fyfan vad jag hatar konsol.

Inaktiv

Ska köpa spelet i slutet av året så då får jag hoppas att dom flesta problemen är lösta.

Medlem

Om jag väntar på ett GTA V till mitt kommande PS4, väntar jag förgäves då? Tro? Är inte riktigt redo att skaffa det än.

Inaktiv
Skrivet av johan.falt:

Om jag väntar på ett GTA V till mitt kommande PS4, väntar jag förgäves då? Tro? Är inte riktigt redo att skaffa det än.

Vänta du, du missar inte mycket. Se istället framemot att få spela detta mediokra spel på en stabil FPS, varken PS3 eller Xbox360 verkar palla att hålla stabil framerate och ligger sällan ens på 30.

1
Skriv svar