Batman: Arkham City avtäckt
stämmer väl överens med film #2 där en stadsdel blir knäpp pga Scarecrows kemikalier.
Har inte för mig att det gick att rädde dem som var där.
Snackar du om Batman Begins eller?
Det var första filmen om något. (fast egentligen är det femte filmen)
Bara att vänta ett år tills detta kommer då. *går i ide*
Det ska bli intressant och få reda på varför det heter Arkham City och inte Gotham City. Vad jag vet så finns det ingen stor fängelsestad i Batman-världen. Kan det ha att göra med att Arkham asylum mer eller mindre förstördes i ettan och att de har byggt upp en temporär mur runt ett samhälle, där de förvarar patienterna?
Likväl så ser jag verkligen fram emot det här spelet. Sitter och lirar igen ettan igen nu och njuter av varje sekund.
Det ska bli intressant och få reda på varför det heter Arkham City och inte Gotham City. Vad jag vet så finns det ingen stor fängelsestad i Batman-världen. Kan det ha att göra med att Arkham asylum mer eller mindre förstördes i ettan och att de har byggt upp en temporär mur runt ett samhälle, där de förvarar patienterna?
Likväl så ser jag verkligen fram emot det här spelet. Sitter och lirar igen ettan igen nu och njuter av varje sekund.
det heter väl så för att ettan heter arkham asylum, så att man lätt fattar vad det handlar om...
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Härligt, och snygg artdirection har de med.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
stämmer väl överens med film #2 där en stadsdel blir knäpp pga Scarecrows kemikalier.
Har inte för mig att det gick att rädde dem som var där.
Snackar du om Batman Begins eller?
Det var första filmen om något. (fast egentligen är det femte filmen)
Bara att vänta ett år tills detta kommer då. *går i ide*
Ok, tänkte väl fel, länge sedan jag såg dem på bio. Men iaf var det så jag resonerade.
Har för mig att drogen bara gick att klara sig ifrån om man fick en antibiotika innan man utsattes för den.
Eller om man fick det innan det var för sent. Vilket som jag har för mig var att det tog för långt tid att framställa till så många.
Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
Ok, tänkte väl fel, länge sedan jag såg dem på bio. Men iaf var det så jag resonerade.
Har för mig att drogen bara gick att klara sig ifrån om man fick en antibiotika innan man utsattes för den.
Eller om man fick det innan det var för sent. Vilket som jag har för mig var att det tog för långt tid att framställa till så många.
Dessa spel bygger väl på tv-serien eller serietidningen(?) och inte på filmerna?
Grymt!
Dock borde ni ta bort filmen som ni har på spelets profil. Är ju från första.
Det är rätt film, första teasern från Arkham City, däremot var den feldöpt.
Äntligen ett namn på fanskapet!
Nolan's tredje Batman-film och Batman: Arkham City... JAG KAN INTE VÄNTA!!!!!!!!
PC gamer 'til I die.