Batman: Arkham City avtäckt

Medlem
Batman: Arkham City avtäckt

Grymt!

Dock borde ni ta bort filmen som ni har på spelets profil. Är ju från första.

Medlem

stämmer väl överens med film #2 där en stadsdel blir knäpp pga Scarecrows kemikalier.
Har inte för mig att det gick att rädde dem som var där.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

stämmer väl överens med film #2 där en stadsdel blir knäpp pga Scarecrows kemikalier.
Har inte för mig att det gick att rädde dem som var där.

Snackar du om Batman Begins eller?

Det var första filmen om något. (fast egentligen är det femte filmen)

Bara att vänta ett år tills detta kommer då. *går i ide*

Medlem

Det ska bli intressant och få reda på varför det heter Arkham City och inte Gotham City. Vad jag vet så finns det ingen stor fängelsestad i Batman-världen. Kan det ha att göra med att Arkham asylum mer eller mindre förstördes i ettan och att de har byggt upp en temporär mur runt ett samhälle, där de förvarar patienterna?

Likväl så ser jag verkligen fram emot det här spelet. Sitter och lirar igen ettan igen nu och njuter av varje sekund.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det ska bli intressant och få reda på varför det heter Arkham City och inte Gotham City. Vad jag vet så finns det ingen stor fängelsestad i Batman-världen. Kan det ha att göra med att Arkham asylum mer eller mindre förstördes i ettan och att de har byggt upp en temporär mur runt ett samhälle, där de förvarar patienterna?

Likväl så ser jag verkligen fram emot det här spelet. Sitter och lirar igen ettan igen nu och njuter av varje sekund.

det heter väl så för att ettan heter arkham asylum, så att man lätt fattar vad det handlar om...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Härligt, och snygg artdirection har de med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Ctrl:

stämmer väl överens med film #2 där en stadsdel blir knäpp pga Scarecrows kemikalier.
Har inte för mig att det gick att rädde dem som var där.

Snackar du om Batman Begins eller?

Det var första filmen om något. (fast egentligen är det femte filmen)

Bara att vänta ett år tills detta kommer då. *går i ide*

Ok, tänkte väl fel, länge sedan jag såg dem på bio. Men iaf var det så jag resonerade.
Har för mig att drogen bara gick att klara sig ifrån om man fick en antibiotika innan man utsattes för den.
Eller om man fick det innan det var för sent. Vilket som jag har för mig var att det tog för långt tid att framställa till så många.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Det är självklart så att Cthulhu är slutbossen.

Medlem

Tyckte B:AA var sådär.. Blev alldeles för mycket i detektiv-mode, så blev att i stället för att gå på storyn, så kände man sig tvungen att försöka leta upp varenda liten sak o gåta..

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Ok, tänkte väl fel, länge sedan jag såg dem på bio. Men iaf var det så jag resonerade.
Har för mig att drogen bara gick att klara sig ifrån om man fick en antibiotika innan man utsattes för den.
Eller om man fick det innan det var för sent. Vilket som jag har för mig var att det tog för långt tid att framställa till så många.

Dessa spel bygger väl på tv-serien eller serietidningen(?) och inte på filmerna?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av båtsman:

Dessa spel bygger väl på tv-serien eller serietidningen(?) och inte på filmerna?

Korrekt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av unoR:

Grymt!

Dock borde ni ta bort filmen som ni har på spelets profil. Är ju från första.

Det är rätt film, första teasern från Arkham City, däremot var den feldöpt.


signatur
Medlem

Ska bli skönt att höra mer av Mark Hamills ljuva(??) stämma


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Riktigt trevlig nyhet!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av båtsman:

Dessa spel bygger väl på tv-serien eller serietidningen(?) och inte på filmerna?

Korrekt.

För att vara mer exakt så är det Serierna

Medlem

Underbart


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

AW8
Medlem

Äntligen ett namn på fanskapet!

Nolan's tredje Batman-film och Batman: Arkham City... JAG KAN INTE VÄNTA!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=iZst_2xJHAI


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

gimme gimme gimme

1
Skriv svar