Veckans betyg – De oberoende spelen

Robot
Veckans betyg – De oberoende spelen

Den här veckan berättar vi om femton av de indie-spel vi ser mest fram emot. Passande nog sätter vi också betyg på två udda, unika och oberoende spel.

#plants-vs-zombies-2-its-about-time, #ea, #simogo, #device-6, #year-walk, #the-stanley-parable


Medlem
Veckans betyg – De oberoende spelen

Mer små omröstningar på FZ! De är aldrig fel

Medlem

Jag föredrar bra spel. Om det står EA, Activision eller Mojang på det skiter jag i. Bara det är bra så är jag nöjd

Inaktiv

jag hade föredragit om en utvecklare med stora resurser vågat va kreativa, istället för att leverera samma skit om och om igen.

Medlem
Skrivet av doom:

jag hade föredragit om en utvecklare med stora resurser vågat va kreativa, istället för att leverera samma skit om och om igen.

Eftersom det säljs som smör så finns det ingen anledning att sluta? Battlefield säljer som smör så det kommer alltid komma ut ett sådant.

Det är som med film, Taken sålde bra så den fick en uppföljare, Dredd sålde dåligt och får det inte då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skulle ju inte kalla Plats vs. Zombies för indie.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av doom:

jag hade föredragit om en utvecklare med stora resurser vågat va kreativa, istället för att leverera samma skit om och om igen.

Eftersom det säljs som smör så finns det ingen anledning att sluta? Battlefield säljer som smör så det kommer alltid komma ut ett sådant.

Det är som med film, Taken sålde bra så den fick en uppföljare, Dredd sålde dåligt och får det inte då.

Folk är väl så hjärntvättade att dom inte fattar att dom betalar dyra pengar för några nya banor. Jag själv spelar faktiskt heller mindre eller äldre spel med undantag förstås. Gillar Skyrim även om det har blivit ganska lite av den varan på senare tid

Skrivet av doom:

jag hade föredragit om en utvecklare med stora resurser vågat va kreativa, istället för att leverera samma skit om och om igen.

Håller med fullständigt. Det släpps samma skit hela tiden. Det vore också bra om det fanns spel där man slapp att spela på USAs sida jämt. Precis som dom vore gudar för den här världen


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar