Här är första trailern för Alien: Isolation

Medlem

Yada yada yaaa

Den har man aaaaldrig hört förut

Vi ville, vi skall, snälla ge oss bara mer pengar

Vad det gäller Alienspel så finns det bara ett, och det är det första som kom som är spelbart med hyffsad grafilk

Så jag säger "gäsp" så länge, imponera först och med spelfimer och tester, inte förrenderat material och hype!

Im tooo old for this shit!

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

O.R stöd? Om det ingår ett läkarteam som kan återuppliva mig (utifall spelet nu blir BRA!), så visst. För det där, om jag ens kommer våga mig in på det, kommer ge mig hjärtattack efter hjärtattack. o.0

Oculus Rift.

Jag förstod det. Du missade mitt inlägg med några mil.

Nädå, men när jag tog reply glömde jag vad jag igentligen skulle säga


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Denna grafik förväntar jag mig i HL-3, och det säger mycket om hur fantastiskt jag tycker detta ser ut att bli

Medlem

Kommer ihåg hur exalterad jag blev när jag såg gameplay från Aliens:Colonial Marines för första gången, ungefär samma känsla nu men kommer gå in med låga förväntningar denna gången. .

Medlem
Medlem

Jag vill så gärna att detta skall bli bra. Är min största speldröm. Men då bara AvP1 varit suveränt och resten varit olidlig smörja är jag väldigt skeptisk. Förresten vet nån vad som hände med Alien-mod'en gjord i Crysis 2 engine? Jag kan inte hitta trailern till den längre.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Spännande Trailer! Synd att jag inte tänker köpa ett SEGA-spel för än jag har blivit övertygad bortom alla tvivel att det är spelbart.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

fool me once shame on me fool me twice it ain't gonna happen

Inaktiv

SEGA = nej tack, tror jag står över helt, trött på QTE och allt vad det innebär!

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Yada yada yaaa

Den har man aaaaldrig hört förut

Vi ville, vi skall, snälla ge oss bara mer pengar

Vad det gäller Alienspel så finns det bara ett, och det är det första som kom som är spelbart med hyffsad grafilk

Så jag säger "gäsp" så länge, imponera först och med spelfimer och tester, inte förrenderat material och hype!

Im tooo old for this shit!

det är ju in-game, inte förrenderat.


signatur

God is dead

Medlem

Ser ju riktigt grymt ut! och det har även fått till den där lite old-school art-stylen eller hur man ska förklara det. 80-tals sci-fic..

Hoppas hoppas detta blir bra!

Medlem

Såja, till sist verkar någon ha förstått att Alien inte handlar om pang-pang utan snarare om suggestiv krypande skräck. Håller tummarna!

Medlem

Äsch det görs ju till TV-spel *suckar*


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av starboy83:

Såja, till sist verkar någon ha förstått att Alien inte handlar om pang-pang utan snarare om suggestiv krypande skräck. Håller tummarna!

Menar du Alien så ja men menar du Aliens så är det både och. Nu verkar det vara mer "ettan" än "tvåan" detta så då har du helt rätt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av starboy83:

Såja, till sist verkar någon ha förstått att Alien inte handlar om pang-pang utan snarare om suggestiv krypande skräck. Håller tummarna!

Menar du Alien så ja men menar du Aliens så är det både och. Nu verkar det vara mer "ettan" än "tvåan" detta så då har du helt rätt.

Ja, det var det jag menade. Men jag anser att även Aliens behållning är de mer suggestiva partierna. Och scenen då Bishop slits itu.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ser jävligt fett ut, synd bara jag aldrig kommer våga spela det

Samma här. Efter övergreppet Alien: Colonial Marines och dessförinnan Prometheus så vet jag inte om jag pallar ytterligare en besvikelse.

Medlem

Tack för länken, riktigt coolt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Namm:
Skrivet av Rakoon:

Ser jävligt fett ut, synd bara jag aldrig kommer våga spela det

Samma här. Efter övergreppet Alien: Colonial Marines och dessförinnan Prometheus så vet jag inte om jag pallar ytterligare en besvikelse.

Vad har du emot Prometheus!! fyyyyy

12
Skriv svar