Månen nästa – Borderlands: The Pre-Sequel släpps i höst

Robot
Månen nästa – Borderlands: The Pre-Sequel släpps i höst

Vem behöver Pandora när vi har månen? Och vem behöver prequels och uppföljare när vi har pre-sequels?

#borderlands-the-pre-sequel, #gearbox-software, #2k-australia, #borderlands-2, #borderlands, #telltale-games, #tales-from-the-borderlands


Medlem
Månen nästa – Borderlands: The Pre-Sequel släpps i höst

Helt rätt dom skiter i "next-gen"

Se r förövrigt jävligt roligt ut, längtar redan.

Medlem

Antar att inte detta ingår i season pass heller

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Helt rätt dom skiter i "next-gen"

Se r förövrigt jävligt roligt ut, längtar redan.

Bara älskar denna kommentaren ^^

Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

F.ö så ser jag fram emot! Frågan är, gladiatorklassen eller claptrap... svåra frågor. hmmm

Medlem

Oj vilket tråkigt PR-snack.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:

Helt rätt dom skiter i "next-gen"

Se r förövrigt jävligt roligt ut, längtar redan.

Bara älskar denna kommentaren ^^

Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

F.ö så ser jag fram emot! Frågan är, gladiatorklassen eller claptrap... svåra frågor. hmmm

Sitter du, helt seriöst, och fortfarande är grinig över en kommentar som inte passade dig?

http://i.imgur.com/TmNj1P7.jpg

Dessutom är det helt olika grafikstilar. Du är en pajas.

Haha men snälla, nej men det första jag ser när jag kommer in på borderlands nyhet så är du positiv angående spelet, medans du 25 timmar innan satt och spydde galla över just sån grafik borderlands har. Tyckte det var lite smålustigt bara. Dessutom har jag aldrig vart grinig om det, bara påpekat att inte alla kan tycka om allt.

Borderlands är fortfarande CARTOON-STYLE, sen att modeller osv ser olika ut f.ö spelar NOLL ROLL när det är cartoon stilen man diskuterar

Men fortfarande, ville bara påmina om att cartoon stil är ju faktiskt något du spyr galla på så du inte råkade köpa nästa borderlands (Nej faktiskt inte, jag ville se om du faktiskt blir så lätt arg som du blev igår helt utan anledning eller om gårdagen bara var en dålig dag)

tnn
Medlem

Eeeaaasy there, boys.

Jag skulle nog säga att det är en sjuhelvetes skillnad i stil så lite mer än 0 roll spelar det allt.
Säkert en 5-6 roll minst, imo.

Medlem
Skrivet av tnn:

Eeeaaasy there, boys.

Jag skulle nog säga att det är en sjuhelvetes skillnad i stil så lite mer än 0 roll spelar det allt.
Säkert en 5-6 roll minst, imo.

Mellan cartoon style och cartoon style? Det är ju oavsett samma sak oavsett vilken modell eller.. ja stil, men det var inte på det sättet jag menade. Bara det att han spydde galla igår över att cartoon-style var så föööör mycket osv och idag kan han inte längta till ett sånt spel. Jag är lika lugn som en sengångare på Valium

Medlem

haha kommer bli så stört kul! När Gearbox CEO sitter å pratar så gott om det, som en fan för första gången, så är jag helt såld. Det var jag visserligen innan också

Skägg.
10 Chambers

Inlägg raderade, varningar utdelade.


signatur
1
Skriv svar