Wildstar – så fungerar de massiva pvp-slagen

Robot
Wildstar – så fungerar de massiva pvp-slagen
Medlem
Wildstar – så fungerar de massiva pvp-slagen

I början tyckte jag Wildstar kunde bli något men efter jag spelat lite nu så är jag skeptisk. :/

Medlem

Dom försöker allt för hårt att vara roliga, det gör det lite patetiskt. Sen vet jag inte ifall jag gillar den överdrivna tecknade utseendet på spelet, det fungerade för WoW för 9 år sedan.

Skribent
Skrivet av Loxu:

Dom försöker allt för hårt att vara roliga, det gör det lite patetiskt. Sen vet jag inte ifall jag gillar den överdrivna tecknade utseendet på spelet, det fungerade för WoW för 9 år sedan.

Det positiva med den tecknade stilen är att den åldras väldigt väl jämfört med realistiska motsvarigheter – en egenskap som är guld värd i mmo-spel som helst ska hålla i evigheters evigheter.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Av det jag sett utan PvPn, så ser det plottrigt som tusan ut. Så, njae. :S


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Tycker det är grymt kul
Men pvpn är jag inte jätte intresserad av.

Till er som testat tidigare tänk på att spelet kommer kännas mycket mer flytande när vi spelar på en europeisk server.
Till helgens beta är det även en enorm patch.
Helt ny ui, mängder av fixar, optimeringar, balans och mer val i "karaktär-skaparen"

Kommer själv aldrig mer spela mmorpg utan action combat sedan Tera, gw2 combat en räknas inte den var för dålig.
WoW+Tera+science fiction = W*
mycket nytt och fräscht, många av de gamla metoderna är förbättrade.

Medlem

Såg rätt kul ut, som gamla AV i wow innan de tog bort allt det roliga. Saknar de oändliga slagen i AV ;´(


signatur

IDKFA

Medlem

Fett taggad på detta!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Problemet med Wildstar, är att spelet är så fast i gammalt skit som bara finns där helt i onödan. Jag har väldigt mycket positivt att säga om spelet, men när man måste tvinga sig igenom en jävla massa tråkigt skit för att komma åt det roliga så blir man bara så less.

Varför, VARFÖR, måste man dras med denna jävla grind och quests, när dom har så mycket annat som är hundra gånger mer intressant.

Medlem

Levlandet är som vilket MMO som helst, dvs sjukt tråkigt.

Det som intresserar mig är endgame framförallt raidsen, dom ser faktiskt helt ok ut.

Dock när jag spelade lite under betan för ett tag sen kändes klassen Stalker ganska, "meh". Vi får se om det blir en förbokning eller inte, beror på om man får med sig någon/några att spela med.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Warplots låter lite som standard Alterac Valley..

Medlem

En sak är säkert, Jag vill ha en Wildstar tv serie med samma knäppa humor.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av silencer:

Warplots låter lite som standard Alterac Valley..

Om man bortser från att det är 80 vs. 80; att man kan kalla in bossar man mulat i en dungeon; att man designar sin egen bas med allt möjligt skoj och att det såg hyfsat snöfritt ut så, javisst.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Provat ett par timmar nu, blev verkligen inte såld. Kändes som om jag spelat det här innan. Jag är nog mätt på den här typen av mmo.

Medlem
Skrivet av maucau:

Provat ett par timmar nu, blev verkligen inte såld. Kändes som om jag spelat det här innan. Jag är nog mätt på den här typen av mmo.

Jag är inte heller såld, som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Levlandet är som vilket MMO som helst, tråkigt som fan. Det enda som lockar mig är raiderna just nu.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Var mest hypad på detta spel men har som dött efter dag, tvivlar inte på att det kommer bli otroligt populärt.

Medlem
Skrivet av Sillage:

En sak är säkert, Jag vill ha en Wildstar tv serie med samma knäppa humor.

Den finns redan, vet inte om de lyckades med humorn

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Sillage:

En sak är säkert, Jag vill ha en Wildstar tv serie med samma knäppa humor.

Den finns redan, vet inte om de lyckades med humorn

https://www.youtube.com/embed/EVISzBSBYnU

aaah den dära, nä den hoppar jag gärna tack


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

1
Skriv svar