Call of Duty: Advanced Warfare avtäckt

Medlem

Fanken vad grejer det var i filmen


signatur

Jäh!

Medlem

Äntligen ett nyskapade spel i serien som förändrade världen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Skulle kunna köpa spelet enbart för Kevin Spacey, så underbar människa i House of Cards. :3

Medlem

Kan ju inte bli värre än Ghost.

Medlem

Battlecall of Titans såg detta ut som, men förmodligen är alla fordon killstreaks.

Medlem

Kan som sagt inte bli värre än Ghost....å andra sidan, samma folk som gjorde MW3? Yisch!

Men grafiken har de uppenbarligen jobbat på, såvida de inte kör en Aliens: CM på oss

Medlem

Tänkte .. Man skulle kanske testa för det var ju ett tag sedan. Men sedan såg jag de fantastiska super hoppen och då försvann lusten direkt. Blir väl samma cod med nya gizmos. Så nej tack.

Kevin är bara sååå bra.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Företag kommer inte ha arméer som slåss, inte i alla fall i någon grad öppet så det märks. I så fall har vi ett tredje världskrig innan eller under. Att det redan nu "anställs" gerilla eller "gäng" som arbetar för stora företag och gör tvivelaktiga handlingar kan jag förstå, men när det börjar sprängas hus och broar i småbitar blir jag skeptisk. Sen är det väl en annan sak om företag stödjer soldater som är statligt anställda och om staten gör som företagen vill...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Inaktiv
Skrivet av Virreee:

Och de fortsätter mjölka ut fler!! Gå tillbaks till WW2 så kanske man blir smått intresserad i alla fall

Detsamma som Dice...

Medlem

Crysis med sämre grafik?

Medlem

bara jag som får vibbar av crysis/titanfall ?

Medlem

Suck, jag vill verkligen ha ett nytt Call of Duty, med fet grafik och WW2 igen.

Detta trots Kevin Spacey, känns så generiskt. Ta ut svängarna iaf då va fan! Laser pistoler och grejer, tyngre prylar! De gör små steg framåt, vågar inte ta ut svängarna för mycket.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Biggles:

Kan som sagt inte bli värre än Ghost....å andra sidan, samma folk som gjorde MW3? Yisch!

Men grafiken har de uppenbarligen jobbat på, såvida de inte kör en Aliens: CM på oss

Tjaa, kampanjen i MW3 var helt ok..crap multiplayern var dock...crap! Som tur var så utvecklades den av IW och inte Sledgehammer


signatur

Game long and prosper

Så för att sammanfatta ....

Kevin Spacey + Exo Skeleton (Talos som går under namnet Atlas) + lite upphottad grafik =
Kanske det första CoD spelet ja verkligen kommer gilla på väääääldigt länge.

Medlem

Grafiken var okej.. inget märkvärdigt dock..
gameplay ser lika stelt ut som vanligt, hollywoodified också, nä inget köp.

FoV'n lika dålig som vanligt, knogarna är uppkörda i ansiktet på stackarn.

Medlem

Call of Ghost: Advanced Recon Future Warfare.
En ny grej lär det bli... ny grafikmotor.

Sen kan man nog kallt räkna med same old same old... sjukt trött på CoD och BF spelen nu, antingen behöver dem ta en HELT annan era eller WW2 igen. Satan vad jag saknar WW2.


signatur

"High life on low budget"

Skrivet av bent toe:

Call of Ghost: Advanced Recon Future Warfare.
En ny grej lär det bli... ny grafikmotor.

Sen kan man nog kallt räkna med same old same old... sjukt trött på CoD och BF spelen nu, antingen behöver dem ta en HELT annan era eller WW2 igen. Satan vad jag saknar WW2.

Kan hålla med att namnet fick mig direkt att tänka på Ghost Recon Advanced Warfare II x)

Medlem

Ska bli spännande att se vad Treyarch jobbar på.

Medlem

Call to Buyers: Advanced Mjölkning.

Nej nu skall man inte vara sådan. Kul för dom som gillar serien, mindre kul för oss som vill se något annat.

// edit

I alla fall lite nytt om man ser videon, om den nu är något att gå efter. Ingame cinema och skriptade sekvenser för att visa alla coola explosioner stämmer inte alltid överens med slutprodukten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

MEN VA**N, är det bara jag som vill ha ett till World at War???

Medlem

CoD meets Titanfall meets Crysis!

Medlem

När ska dem byta spelmotor??? det är samma mekanism som CoD MW1 fortfarande, man hade hoppats på allt nytt i nästkommande Cod


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:
Skrivet av bent toe:

Call of Ghost: Advanced Recon Future Warfare.
En ny grej lär det bli... ny grafikmotor.

Sen kan man nog kallt räkna med same old same old... sjukt trött på CoD och BF spelen nu, antingen behöver dem ta en HELT annan era eller WW2 igen. Satan vad jag saknar WW2.

Kan hålla med att namnet fick mig direkt att tänka på Ghost Recon Advanced Warfare II x)

inte Ghost Recon Advanced Warfighter II ?

Tycker det ser spännande ut.
Spelar Call of Duty mest för singelplayer-delen så jag gillar't.

Medlem

Säga vad man vill, men jag tycker det är lite flummigt att man har ITW-clips i plast från 2011 för att hålla ihop bältet som man hänger ett exoskeleton på. x)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem
Skrivet av Norrin:

Call of duty : House of cards ?

call of duty: advanced modern cardhouse

Skrivet av Thane:

Undrar om Ubisoft har vad stake nog att ta det till domstolen.

det borde de verkligen. om bethesda var tvugna att stämma mojang för scrolls för att vara säkra på att äga sitt varumärke i framtiden känns ju detta som en produkt där risken för förväxling är mycket större.

Medlem

"Hur mjölkar vi nästa CoD?"
"Vi ber kevin spacey narrera trailern i House of Cards-format!"
"Och så gör vi en ripoff på Titanfall (ni vet spelet från grabbarna från IW vi behandlade som skit och som startade sitt eget spelföretag efter MW2)"

Medlem

Säkert samma dynga som dom har pumpat ut de senaste åren.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dom lyckas åtminstone med trailers mene SLEDGEHAMMER ville ja då inte se nåe utav. om jag nu kommer köpa call of duty framöver så kommer det vara från treyarch. på senaste tid tycker jag dom har gjort ett så mycket bättre jobb!

Inaktiv

Vad fan är detta då? Ska man spela som en fascist? Är det meningen att de ska skönmåla USA som en fascistisk världspolis som har bestämt sig för att alla måste krossas? Isåfall tror jag att jag spyr. Jag fick fan propaganda-vibbar genom hela trailern. Är det CIA som har finansierat skiten då eller?

Jag hoppas inte att det är skönmålning det handlar om, utan att det tydligt visas att man spelar som ett ondskefullt jävla imperium.

123
Skriv svar