Neversoft slås ihop med Infinity Ward

Inaktiv
Neversoft slås ihop med Infinity Ward

Så j*vla lamt att säga detta men jag antar att någon måste så lika bra att få det överstökat: Call of Guitar Hero: American Wasteland.

Medlem

Hur kommer det sig att ghosts är typ det sämsta spelet i serien? :-\ pc versionen var ju som en pungspark på pcfolket...

Medlem

Oh yeah, skateboardsåkande soldater i exoskelett med schäfrar som kompanjoner bekräftat för nästa CoD!

Medlem

- Jag gillar Ghosts.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Jozo:

Oh yeah, skateboardsåkande soldater i exoskelett med schäfrar som kompanjoner bekräftat för nästa CoD!

Men går fotgängarna iväg om man kommer för nära dem?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Så j*vla lamt att säga detta men jag antar att någon måste så lika bra att få det överstökat: Call of Guitar Hero: American Wasteland.

Call of Pro Guitar Hero: American Project Underground*

Medlem

Måste säga att jag är rätt nyfiken på hur detta gått till. Känns inte som guld och gröna skogar när man läser att de två grundarna från Neversoft inte bara lämnar företaget efter 20 år utan även slutar helt och hållet med branschen. Låter som om de fått nog.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Så j*vla lamt att säga detta men jag antar att någon måste så lika bra att få det överstökat: Call of Guitar Hero: American Wasteland.

Japp de va lamt att säga.

Medlem

Neversoft är ett coolt namn...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Jozo:

Oh yeah, skateboardsåkande soldater i exoskelett med schäfrar som kompanjoner bekräftat för nästa CoD!

Men går fotgängarna iväg om man kommer för nära dem?

Hmm, det är frågan. Jag undrar om de har haft tid att vidareutveckla fisk-AI:n så att den fungerar på människor?

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Oh yeah, skateboardsåkande soldater i exoskelett med schäfrar som kompanjoner bekräftat för nästa CoD!

För bövelen, glöm inte zombies!

jkw
Medlem

Ett ordentligt Tony Hawk till PlayStation 4 skulle bli direkt köp. Lika så om de lanserade Guitar Hero till PlayStation 4, det enda jag saknar ifrån PlayStation 3.

Medlem

Vila i frid Neversoft

Neverwho?

Fick ett galet infall ikväll, ville spela lite CoD: Black Ops II. MP-delen kändes fruktansvärt förlegad, främst pga. att jag spelat Battlefield så mycket den senaste tiden. Det kändes som om man rörde sig genom sörja. Kontrollerna var hemska.

Det ska bli intressant att se om de uppdaterar någon gameplay eller kontroller nästa vända.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Neversofts logga får mig att tänka på Blood Omen: Legacy of Kain på Playstation 1... så många timmar jag satt med det som liten.

Medlem

Jag har alla cod till pc (och en del av deras dlc). De sista 2-3 köpte jag i hopp om att det kunde ändrats till det bättre, men nope. Så för min del lär det inte bli fler såvida inte något otroligt händer. Men det bli inga fler bokningar.

Tror inte det blir ändringar oavset vem de går ihopa med faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

ghosts vart ju sista droppen för pc spelarna....
vart ju nog lataste porten utav alla.
Och jag hoppas ju verkligen pc spelarna sätter ner fötterna och visar detta vid nästa spel ifall dom ej gör en bra port.

Inaktiv

Dom har ju erfarenhet av att pumpa ut likadana spel år efter år så det kommer säkert bli bra

1
Skriv svar