The Division försenas till 2015

Medlem

Håller med vad som några tidigare skrivit, ser hellre en färdig produkt än en slarvigt framstressad produkt som är full med buggar. Dessutom så hinner det komma lite vassare Hårdvara som orkar med vad Snowdrop Engine kan leverera, förhoppningsvis


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem

Längtar så in i bomben på det här spelet. Drömmer om det på nätterna.

Medlem

Blir nog snyggt med U4.

Lite synd att videon visas i Flash. Lika synd som Android, IOS och MsPhones försök att utrota formatet misslyckas år efter år. Skulle gärna vilja kunna sett videon på min mobil eller surfplatta.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Alexperia2000:

Det kommer aldrig bli färdigt...

Massive har sagt att 2014 var något ubisoft bestämt och att det bara hade skapat ett battlefield4-läge där spelet släppts med massa buggar.

Medlem

Helt rätt, ta den tid ni behöver

Medlem

Tur att dom har visat såpass lite av spelet, hypen har inte hunnit byggas upp än, så försening... Okej.

Medlem

Låter som Massive.
De var långt gången med portningen av Xbox versionen av World in Conflict. Kontrollerna var perfekta, spelet funkade riktigt bra på konsol men de fick inte till kvaliteten de ville ha på konsolen så de skrotade det.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Finns inget skämmigt eller tråkigt i en försening av ett spel
Det är så det ska vara.

Medlem

Skeptisk till att det ens blir klart nästa år.

Skrivet av Zappa:

Skeptisk till att det ens blir klart nästa år.

Slutet av nästa år borde funka, men om de knappt har börjat än så vet man inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har inga problem med den här förseningen så länge det blir bra och håller vad det har lovat. Problemet är dock att spelet kan kännas lite out-dated när det väl släpps pga. att spelen blir snyggare varje år. Om man t.ex. jämför watch dogs med hur det spelet såg ut när det väl skulle släppas och hur det kommer att se ut efter all försening så är det inget positivt.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Jag har inga problem med den här förseningen så länge det blir bra och håller vad det har lovat. Problemet är dock att spelet kan kännas lite out-dated när det väl släpps pga. att spelen blir snyggare varje år. Om man t.ex. jämför watch dogs med hur det spelet såg ut när det väl skulle släppas och hur det kommer att se ut efter all försening så är det inget positivt.

Nugga plz.
Du har inte spelat det än, så du kan inte säga så.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av The Gamer:

Jag har inga problem med den här förseningen så länge det blir bra och håller vad det har lovat. Problemet är dock att spelet kan kännas lite out-dated när det väl släpps pga. att spelen blir snyggare varje år. Om man t.ex. jämför watch dogs med hur det spelet såg ut när det väl skulle släppas och hur det kommer att se ut efter all försening så är det inget positivt.

Nugga plz.
Du har inte spelat det än, så du kan inte säga så.

Jag har sett gameplay videos från det och det såg bättre ut när det låg rätt i tiden än vad det gör nu. Självklart har du rätt i att jag generalisera en aning för mycket då spelet inte har släppts men jag tror inte att skillnaden kommer att vara något nämnvärt sedan jag såg den senaste filmen från spelet. Den som väntar får se och vi får se hur det kommer att se ut 27:e maj då det släpps.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av The Gamer:

Jag har inga problem med den här förseningen så länge det blir bra och håller vad det har lovat. Problemet är dock att spelet kan kännas lite out-dated när det väl släpps pga. att spelen blir snyggare varje år. Om man t.ex. jämför watch dogs med hur det spelet såg ut när det väl skulle släppas och hur det kommer att se ut efter all försening så är det inget positivt.

Den dagen grafiken kommer vara outdated när det släpps, och vad har du ätit för halucinogent som gör att du tror på att grafiken blir snyggare varje år.
Den är en sak vad vi får se på ritbordet av skapare, men av dom spel jag vet som finns ute är så är 3 utav 10 kanske sådär snygga om man ska vara en grafik fjolla som endast spelar för för grafiken.

Sedan vem fan bryr sig om grafik bli outdated? Det handlar väl om att man vill spela det för det verkar riktigt roligt, inte för att grafiken ska hålla sig inom tidsramen innan den går ut datum? Tycker du det så har du verkligen fått gaming om bakfoten

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av The Gamer:

Jag har inga problem med den här förseningen så länge det blir bra och håller vad det har lovat. Problemet är dock att spelet kan kännas lite out-dated när det väl släpps pga. att spelen blir snyggare varje år. Om man t.ex. jämför watch dogs med hur det spelet såg ut när det väl skulle släppas och hur det kommer att se ut efter all försening så är det inget positivt.

Den dagen grafiken kommer vara outdated när det släpps, och vad har du ätit för halucinogent som gör att du tror på att grafiken blir snyggare varje år.
Den är en sak vad vi får se på ritbordet av skapare, men av dom spel jag vet som finns ute är så är 3 utav 10 kanske sådär snygga om man ska vara en grafik fjolla som endast spelar för för grafiken.

Sedan vem fan bryr sig om grafik bli outdated? Det handlar väl om att man vill spela det för det verkar riktigt roligt, inte för att grafiken ska hålla sig inom tidsramen innan den går ut datum? Tycker du det så har du verkligen fått gaming om bakfoten

Du får tycka vad du vill, men om du inte tycker att grafiken har något med tiden att göra eller har någon betydelse så kan du lika gärna spela spel på NES.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

12
Skriv svar