Battleborn – nytt spel från Gearbox!

Robot
Medlem
Battleborn – nytt spel från Gearbox!

Bara jag som tyckte den vita Battleborn-loggan på slutet av videon såg barnsligt ful ut?

Medlem

Annars hade Brothers in Arms 4 varit trevligt. Ett riktigt och inte Furious 4 då.

Medlem

Hehe jaa... Allt var snyggt till logon kom i slutet. Ack, typografi Gearbox... De är ju så bra på allt annat så den det måste finnas något - förhoppningsvis vettigt - motiv till den där fonten.

Den passade dock bättre i 3D
https://lh5.googleusercontent.com/-aaXzic1JgWk/U7wW9K9ch8I/AA...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Thane:

Annars hade Brothers in Arms 4 varit trevligt. Ett riktigt och inte Furious 4 då.

Ja som det första och andra tack..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Thane:

Annars hade Brothers in Arms 4 varit trevligt. Ett riktigt och inte Furious 4 då.

Kan detta spel vara resultatet av allt stök kring furious 4?

Medlem

Är inte super impad av trailern. Men själva idéen i sig låter bra. Och utvecklare som vågar prova nya IP är alltid bra.

Medlem

Precis som Nilo sa: "Är inte super impad av trailern. Men själva idéen i sig låter bra."

Jag älskar moba, och jag älskar Borderlands. För mig tyckte jag trailern visade någon typ av "dreamstate?". Allt var långsamt som om dem ville visa det helvetet dem personerna går igenom?.
Borderlands kan skills och är inte rädda för löjliga saker, Därför passar dem perfekt in i moba genren. Jag är intresserad!

Medlem
Skrivet av Rentah:

Precis som Nilo sa: "Är inte super impad av trailern. Men själva idéen i sig låter bra."

Jag älskar moba, och jag älskar Borderlands. För mig tyckte jag trailern visade någon typ av "dreamstate?". Allt var långsamt som om dem ville visa det helvetet dem personerna går igenom?.
Borderlands kan skills och är inte rädda för löjliga saker, Därför passar dem perfekt in i moba genren. Jag är intresserad!

Jag har ingen aning om vad du precis skrev. <3

Medlem

Hoppas dom lyckas där super monday night combat misslyckades. Tycker SMNC var underskattat.

1
Skriv svar