Halo 5 – ny trailer med multiplayer i fokus

Robot
Medlem
Halo 5 – ny trailer med multiplayer i fokus

Bäst för er att det blir rätt den här gången.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vet att det fortfarande är under utveckling, men det såg ganska fult ut. Förväntade mig mer grafiskt av Xbox Ones viktigaste titel. Hoppas att det blir skoj i alla fall. Det är huvudsaken.

Medlem

"60 FPS"

Jo man ser det på den bristande kantutjämningen.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Vet att det fortfarande är under utveckling, men det såg ganska fult ut. Förväntade mig mer grafiskt av Xbox Ones viktigaste titel. Hoppas att det blir skoj i alla fall. Det är huvudsaken.

Gameplayet du såg var från Halo Anniversary, inte 5:an:)

Medlem

Nextgen skojar dom ellen? Det var ju fult som f*n, såg typ ut som Halo 3! Nej tacka f*an för att jag släppte Halo när Bungie gjorde det. Det blir Destiny i framtiden!

Medlem

Tyckte väl att jag kände igen "Guardian mappen" från halo 3.....så det var alltså från Halo Anniversary inte så dom kunde påpekat det? eller var det bara jag som missade detta?

Medlem
Skrivet av MutatedElk:

Nextgen skojar dom ellen? Det var ju fult som f*n, såg typ ut som Halo 3! Nej tacka f*an för att jag släppte Halo när Bungie gjorde det. Det blir Destiny i framtiden!

"Nextgen" betyder inte "high-end", gällande komponenter alltså, således grafiken.

Förväntningarna folk i allmänhet verkar ha är löjliga.

Medlem

Ingen mer än jag som börjar tröttna på den här typen av intervju/trailer-blixtlås-klippen? Sjuuuukt krystade, och alla slår alltid knut på sig själva med hur makalöst nytt och fantastiskt allting är. Börjar nästan snabbspola/hoppa på en gång numera. TV-shopsvarning så fort spelen har tillräcklig budget att de MÅSTE gå bra i framtida försäljning, och nästan allt blir dessutom dussindynga, köpt av desperata föräldrar på Gamestop.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar