Xbox Game Pass - Augusti 2025 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Augusti 2025 - Part 1

Augusti är här och med det nya spel till Game Pass! Den här gången blir det plattformande med Rain World, lönnmördande i mellanöstern med Assassin's Creed: Mirage, early access (bara på PC) för rogueliken 9 Kings och så återvänder Aliens: Fireteam Elite till tjänsten.

Fyra spel som redan finns på Ultimate läggs också till i Standard: Citizen Sleeper 2: Starward Vector, Lonely Mountains: Snow Riders, MechWarrior 5: Clans och Orcs Must Die! Deathtrap.

Nya Game Pass-bonusar och perks finns också att hämta hem till: Smite 2, Naraka Bladepoint, War Thunder, Enlisted, Call of Duty och Sea of Thieves.

Förra månadens speltillskott hittas här:
Xbox Game Pass - Juli 2025 - Part 1
Xbox Game Pass - Juli 2025 - Part 2

Nya titlar:

Rain World (Ute nu, konsol+PC+cloud)

Assassin's Creed: Mirage (7 aug, konsol+PC+cloud)

Aliens: Fireteam Elite (12 aug, konsol+PC+cloud)

9 Kings (14 aug, Game Preview, PC)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 aug: Anthem, Persona 3 Reload, Farming Simulator 22.

Xbox Game Pass

#game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips

signatur

Jump in.

Medlem

Mirage spelade jag under några veckor när det kom. Älskade ökenmiljöerna. Jag tröttnade lite då (som jag gör på alla spel), men jag har känt suget att börja spela det igen.

Utmärkt tajming att det kommer på Game Pass nu.

Gnällkuk

Nya orcs must die äger jag faktiskt på steam och det är, hör och häpna - kul! Länge sen något i den serien var bra tycker jag

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Köpte mirage…bajs.
Inte orkat köra eftersom de tvingar mig genom en tutorial hur spelet fungerar. Hallåååååå eller jag har varit med sen spel 2 i serien.
Som att sätta schumacher i körskolan och ratta en toyota aygo i 45 minuter innan han får spela F1 (ja, så bra är jag verkligen inte på Asssassssinssss Creed(sssssss))
Ska sluta köpa spel helt enkelt. De kommer ju till game pass ändå så småningom

1
Skriv svar