NHL 15 – ny trailer om mer levande låtsashockey

Robot
NHL 15 – ny trailer om mer levande låtsashockey
Medlem
NHL 15 – ny trailer om mer levande låtsashockey

Mjah, jag vet inte jag. Hade nog hellre sett att de la timmarna det tog att göra de 9000 modellerna och spenderat dessa på spelmekanik istället. Å andra sidan är det ju delarna som gör helheten och det kanske är så sjukt stämningsfullt som EA vill få det att låta


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Vad anser du är trasigt gällande spelmekaniken i NHL-serien?
Imho så är förbannat finputs som är kvar nu
(Jag har stört mig på publiken sedan länge tillbaka och är glad)

Inaktiv

Nice blir till att testa demot iaf.

Inaktiv

Tänk om detta skulle komma till PC också...

Medlem

Blir inget köp för mig p.g.a. det jag sa i senaste inlägget här på FZ!! Ingen EASHL på PS4

Medlem

Demot till PS4 är ute just nu. Ser inte "nextgen" ut men det gör nog inget för hockeyfantasten.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

inK
Medlem

Tur att DIF åter är i SHL då. Deras publik kan ju alltid inspirera.

Undra för övrigt om fulla supportrar kan sno spelarnas hjälmar i spelet?!

Hur som helst är det ett givet köp!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

"in NHL 15 we are focusing on stuff you wont even notice, but still we will hype about it! who cares about the GM, Be a Pro? we just want to hype about unnecessary stuff" det är vad jag hör varenda gång...

Medlem

är hel nöjd med demot, riktigt kul spel

Medlem

Demot var skoj, men jag hade förväntat mig ett ansiktslyft till denna generation. 1080p med mer realistisk grafik/animationer. Nu kändes det bara annorlunda mot föregångaren, lite grådaskigt på nåt skumt vis..
Givet köp, men hade velat haft mer ögongodis

Medlem

Realistisk hockeyfysik >>> Grafik

Medlem

ÄNTLIGEN en förbättring utav publiken.
så tråkigt att åka förbi 10 identiska åskådare och en publik som hoppar och jublar även då det inte händer något speciellt på isen.

Medlem
Skrivet av 4skin:

Mjah, jag vet inte jag. Hade nog hellre sett att de la timmarna det tog att göra de 9000 modellerna och spenderat dessa på spelmekanik istället. Å andra sidan är det ju delarna som gör helheten och det kanske är så sjukt stämningsfullt som EA vill få det att låta

Jag tror nog att EA har folk som gör båda delarna.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Min första reaktion efter första matchen var - VA? Blev det inte bättre än så här?

Efter några fler matcher lärde jag mig uppskatta det faktum att det är sjukt mycket detaljer överallt. Spelarna ser fortfarande inte realistiska ut av någon anledning men det gör de inte i något av EA's sportspel. De tjatade här, precis som i Madden 15, om helt nya spelarmodeller och det märks till en första anblick inte eftersom de använder en så stark och "clean" färgskala hela tiden.

Men efter ett tag inser man att det är next-gen-hockey. Äntligen är det atmosfär som känns som hockey. Förstår inte att det tagit 17 år av 3D-hockey för att skapa realistiska repriser tex. Märks även i Madden 15 där de tagit hjälp av filmproducenter ifrån NFL för att få till den rätta touchen på matcherna.

Något jag däremot inte gillar är den grafiska presentation från NBC som känns onödigt påklistrad. Matchklockan tar ju upp halva skärmen liksom!!

Medlem
Skrivet av inK:

Tur att DIF åter är i SHL då. Deras publik kan ju alltid inspirera.

https://www.youtube.com/embed/rD3uxDQ99sc

Undra för övrigt om fulla supportrar kan sno spelarnas hjälmar i spelet?!

Hur som helst är det ett givet köp!

Haha, skön snubbe som stal hjälmen

1
Skriv svar