Fler stjärnsystem till Elite: Dangerous-betan

Robot
Medlem
Fler stjärnsystem till Elite: Dangerous-betan

MEER! GE OSS MEEEER!!!!

Men mest hoppas jag på en del förbättringar som de inte nämnt ännu, främst kommunikationen i spelet och om "mining" (finns det någon bra svensk översättning) kommer introduceras.

Men detta artar sig bara mer och mer!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

MEER! GE OSS MEEEER!!!!

Men mest hoppas jag på en del förbättringar som de inte nämnt ännu, främst kommunikationen i spelet och om "mining" (finns det någon bra svensk översättning) kommer introduceras.

Men detta artar sig bara mer och mer!

Översättningen för "Mining" blir väl gruvarbete, men ordet "Gruva" känns inte rätt på en asteroid - särskilt inte om det görs på avstånd via ett rymdskepp.

Mineralutvinning kanske? Driftarbete?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Soulless:

MEER! GE OSS MEEEER!!!!

Men mest hoppas jag på en del förbättringar som de inte nämnt ännu, främst kommunikationen i spelet och om "mining" (finns det någon bra svensk översättning) kommer introduceras.

Men detta artar sig bara mer och mer!

Översättningen för "Mining" blir väl gruvarbete, men ordet "Gruva" känns inte rätt på en asteroid - särskilt inte om det görs på avstånd via ett rymdskepp.

Mineralutvinning kanske? Driftarbete?

"gruva" är väl vad man gör inför första dagen på ett nytt jobb

"Utvinning" kan ju funka även om det har en ganska bred betydelse.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Och SLI support

sprängaskitenismåbitarsamlauppdamet borde införas i stället för gruvarbete


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Soulless:

MEER! GE OSS MEEEER!!!!

Men mest hoppas jag på en del förbättringar som de inte nämnt ännu, främst kommunikationen i spelet och om "mining" (finns det någon bra svensk översättning) kommer introduceras.

Men detta artar sig bara mer och mer!

Skulle nog kalla det gruvbrytning eller gruvdrift.

Medlem

Grusa kan man säga!


signatur

Niet.

Medlem

Länge sedan man blev fångad av ett spel på så vis som i detta!

Medlem

Någon här som spelar betan o kanske kan berätta lite för mig om det skulle vara värt ett köp...

Jag vet att jag spelade elit för länge länge sen men minns inte så mycket av det.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Soulless:

MEER! GE OSS MEEEER!!!!

Men mest hoppas jag på en del förbättringar som de inte nämnt ännu, främst kommunikationen i spelet och om "mining" (finns det någon bra svensk översättning) kommer introduceras.

Men detta artar sig bara mer och mer!

Översättningen för "Mining" blir väl gruvarbete, men ordet "Gruva" känns inte rätt på en asteroid - särskilt inte om det görs på avstånd via ett rymdskepp.

Mineralutvinning kanske? Driftarbete?

Mining och mine har ju precis samma innebörd som gruvdrift och gruva. Kan de engelsktalande överföra det till rymden kan väl vi med!

Medlem

Släppdatum, por favor!


signatur

I drank what?

Medlem

vad kostar den nya betan?

Medlem
Skrivet av Bamia:

Någon här som spelar betan o kanske kan berätta lite för mig om det skulle vara värt ett köp...

Jag vet att jag spelade elit för länge länge sen men minns inte så mycket av det.

Har spelat en del och det är väl kul att testa de features som finns etc. Men det är inte underhållande i längden så om du kan vänta så tycker jag att du ska vänta till release, möjligtvis nappa på mercenary-preorder dealen, den verkar nice.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Bamia:

Någon här som spelar betan o kanske kan berätta lite för mig om det skulle vara värt ett köp...

Jag vet att jag spelade elit för länge länge sen men minns inte så mycket av det.

Har spelat en del och det är väl kul att testa de features som finns etc. Men det är inte underhållande i längden så om du kan vänta så tycker jag att du ska vänta till release, möjligtvis nappa på mercenary-preorder dealen, den verkar nice.

Ok tack för infon kommer nog vänta ett tag

1
Skriv svar