Spela Doom och Minecraft på din klocka

Robot
Spela Doom och Minecraft på din klocka

Dagens smarta klockor klarar betydligt mer än bara visa tiden.

#doom, #minecraft, #angry-birds


Medlem
Spela Doom och Minecraft på din klocka
Medlem

Kul att man kan, men ser väldigt jobbigt ut


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

knappast en klocka -.-"

Som när Apple gick ut och hotade patek philippe, om att deras smart"klockor" skulle slå ut branschen haha =P

Jag kör hellre Doom på min miniräknare

Medlem
Skrivet av vuze2143:

knappast en klocka -.-"

Som när Apple gick ut och hotade patek philippe, om att deras smart"klockor" skulle slå ut branschen haha =P

Haha, klockbranschen skrattar åt Apple.
Finns inget som kan jämföras mot ett finare mekaniskt ur.

Medlem

för liten skärm


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

phi
Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av vuze2143:

knappast en klocka -.-"

Som när Apple gick ut och hotade patek philippe, om att deras smart"klockor" skulle slå ut branschen haha =P

Haha, klockbranschen skrattar åt Apple.
Finns inget som kan jämföras mot ett finare mekaniskt ur.

Ja, det enda Apple och de övriga smartwatch-tillverkarna kommer att lyckas med är att ta marknadsandelar av lägsta budgetsegementet av klockor, dvs Quartz-ur och liknande.

Så de varken hotar eller konkurrerar med giganter som Patek Philippe, IWC, Rolex, Omega, m.fl.

Medlem

usch vad jobbigt

Medlem

Vilket skit! varför göra det svårt för sig??
-Cool klocka!
-Tack, man kan lira Doom på den!
-Nej tack, Doom är till PC


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Kul i 10 sekunder som gimmick men ingen människa med hela förståndet sitter seriöst och spelar sådär.

Medlem

Klockrent!


signatur

IDKFA

Medlem

Det där är på riktigt bara så dumt så jag blir alldeles matt. Är det någon som nyligen efterfrågat mindre ytor att spela spel/surfa på? Coolt, nästa nya är väl att operera in en läsplatta på din tumnagel så du kan läsa en bok...en bokstav i taget.

Det kanske går att hitta någon enstaka sak med att digitalisera en klocka till att göra samma saker fast färre, än ens mobil, men spela spel är då inte en av dom.

Medlem

Old News....

Vem spelade inte DOOM på sin miniräknare back in the days?
https://www.youtube.com/watch?v=TuupoxmeQ6U

Medlem

Äntligen!

Nu är det dax att skaffa smartklocka.
Folk kommer med Rolex etc, drygar sig och man äger dom såklart genom att säga "men kan du spela Doom på den?".

Borde inte alla spel fungera teoretiskt genom nedskalad stream från mobilen?

Medlem

smartklockor är så otroligt fula, hade dom sett ut som vanliga klockor fast med smart skärm istället för urtavla och hade minst 2 års batteritid, och klarat av att vara med på jobb så kanske jag hade övervägt lite ifall jag ville ha en.

Men det är ju fett att man kan spela doom på den, men det såg ju inte särskilt nice ut.

Medlem

Man har skrattat åt Apple flera gånger i historien. Vaddå ska du räkna med olika text-/siffer-fält på skärmen (kalkylblad)? Ska du ha en mus till datorn och fönster på skärmen? Kommer aldrig att slå! Va, koppla en skrivare till datorn och få ut text OCH bild samtidigt? Vaddå redigera film och musik på en dator? Kommer aldrig att slå! Vaddå pilla med fingrarna på en liten telefonskärm? Kommer aldrig att slå! Jag säger inte att smarta klockor är framtiden, men konceptet kan leda till nåt! OBS, skrivet på en Windows-burk.

Medlem
Skrivet av Hammond:

Man har skrattat åt Apple flera gånger i historien. Va ska du räkna med olika text-/siffer-fält på skärmen (kalkylblad). Va ska du ha en mus till datorn och fönster på skärmen? Kommer aldrig att slå! Va ska koppla en skrivare till datorn och få ut text OCH bild samtidigt. Va redigera film och musik på en dator? Kommer aldrig att slå! Vadå pilla med fingrarna på en liten telefonskärm. Kommer aldrig att slå! Jag säger inte att smarta klockor är framtiden, men konceptet kan leda till nåt! OBS, skrivet på en Windows-burk.

Inte för att vara den men Apple har väl aldrig uppfunnit det som du pratar om. Sluta tro på Apple lögnerna

http://www.youtube.com/watch?v=EXieYPSqGDc
musen 1963

http://www.youtube.com/watch?v=X-THdG5gVTw
Nästan första pekskärmen 1983 (finns någon från 1963 som jag inte hittar).


signatur

IDKFA

Medlem

>Inte för att vara den men Apple har väl aldrig uppfunnit det som du pratar om. Sluta tro på Apple >lögnerna
Absolut, du har rätt! Men Jobs hade en förmåga att se vad som skulle slå och gjorde en _kommersi
ell_ säljbar produkt av olika uppfinningar.

1
Skriv svar