Assassin's Creed besöker Andra världskriget
Vår käre lönnmördare får tampas med kulsprutor och jaktplan i Unity.
#assassins-creed, #assassins-creed-unity
Snart går det väl inte vrida ur den trasan kallad Assassins Creed nått mer va?
Snart går det väl inte vrida ur den trasan kallad Assassins Creed nått mer va?
Jodå Du ser ju att nästan hela WW2 Paris är uppbyggt i trailern så nästa år säger de bara: Eftersom ni gillade WW2 och Paris så har vi gjort ett helt spel om det Som vårt team jobbat på i 5 år
Kunde de inte ha sparat WW2 till ett helt separat spel? Känns lite brainf*ck att hoppa från franska revolutionen till WW2 pga datorhaveri.
Om det blir populärt så kanske. Jag är inte glad för spel som utspelar sig under WW2 men ett AC under WW2 vore kanske inte helt fel.
Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur
Oh, det måste jag spela mer av.
De ville nog vissa upp grafikmotorn lite.
All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal
Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?
Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur
Oh, det måste jag spela mer av.
Bland de bästa spel jag spelat!
Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.
Nä då återbesöker jag hellre The Saboteur
Oh, det måste jag spela mer av.
Samma här, det var en tragedi att studion konkade så vi inte får en uppföljare :/
Åh, det där var ju ett riktigt bra spel! Horribla skådisar dock...
Händer att man då och då visslar på signaturmelodin utan att man tänker på det...
All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal
Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?
Nej, det är ett onödigt element helt och hållet, Konstantinopel och Florens är vad som gör Assasins Creed attraktivt, aliens och irriterande återkallningar till nutid stör upplevelsen. Det kan knappast vara krångligt heller då man inte får särskilt mycket information utanför simulationen heller. Stör inlevelsen något enormt i och med den hemska HUD:en och alla osynliga väggar. Dem kunde förmedlat storyn utan att lämna tidsperioderna
Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT
All denna Animus skit förstör verkligen serien, dem borde dumpat det storyelementet direkt efter första spelet, hade dem gjort det hade AssCreed vart en av dem bästa spelserierna under tidigt 2000tal
Det är ju Animus-implementeringen som gör det intressant. Du kanske tycker det är lite för krångligt?
Håller helt och hållet med föregående talare, animous är ungefär det som förstör inlevelsen i samtliga assasins creed.
Krångligt o krångligt, så långsökt det kan bli tycker jag, och i en otroligt irriterande form i spelen, ständigt ska man påminnas av något flickrande ui-element och irriterande restriktioner.
Men jag hatar tex inception så det är inte så konstigt att jag ogillar spel som försöker vara derp-smarta på samma sätt.
Whaaat, känns som att det här kan floppa ordentligt xD Hela serien är ju balanserad efter närstridsvapen förutom musköter som skjuter 1 skott i minuten. Hur ska det då bli när 10 nazister står med varsin mp40 och mejar på medans man springer runt på väggar och tak. Visserligen ser det ut som att man själv också brukar skjutjärn men ändå. Hoppas det blir bra hur som!!
Börjar bli lite trött på det här ständiga PR-drev som spelstudior kör med nu för tiden. Dom släpper så mycket gameplay-videos, cutscenes och information om spelet och storyn att det känns som att man redan spelat spelet innan det släppts.
Tyvärr är vi väl idag så vana att bli bombarderade med information från alla håll att det bara gäller för företag att skrika högst och längst för att få någonting sålt.