PS4-exklusiva Bloodborne försenas

Robot
PS4-exklusiva Bloodborne försenas

Du får en månad extra på dig att förbereda dig inför döden.

#nyhetstips, #bloodborne, #demons-souls, #dark-souls, #from-software


Medlem
PS4-exklusiva Bloodborne försenas

Vet man någonting om varför det skjuts fram?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Vet man någonting om varför det skjuts fram?

Säkert när de ska finpolera spelet och få bort de värsta buggarna kan jag tänka mig?

Medlem

Men neeeej!


signatur
Medlem

En månad går rätt fort. Detta spelet är solklart värt att vänta på! Hoppas det släpps välpolerat och buggfritt...så som ALLA spel borde vara när det släpps...

Har stor respekt för From Software, de har alltid leverat bra spelupplevelser och har aldrig blivit besviken. Ta så lång tid på er som ni behöver, bara det blir bra!

Medlem

Om den här hösten fortsätter att vara så mörk (i Värmlandstrakten), tror jag att det blir lika ända tills februari. Så de väntar nog lite tills det börjar ljusna lite. Annars orkar inte människorna här i trakten med även detta spel psykiskt.

Medlem

Ärsh 1 månad gör inte så mycket, kommer så mycket spel nu inför jul ändå och sen hade man ju redan en stor backlog man borde gått igenom för länge sedan hah:P

Medlem

En månad är inte så farligt. Det kanske kan vara smart att inte sätta ut datum så långt i förväg dock.

Medlem

Med tanke på vilket berg med spel som kommer ut 2015, så är det nog inte så illa.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Vet man någonting om varför det skjuts fram?

Finpolering men det kan mycket väl ha krockat med nåt annat playstation 4 exklusive spel så dom försena bloodborne med 1 månad

Medlem

Har en backlog som jag på allvar får ångest att bara ens tänka på... en försening på detta gör mig ingenting.

1
Skriv svar