Lost Ark är ett isometriskt mmo – spana in gameplay!

Robot
Lost Ark är ett isometriskt mmo – spana in gameplay!
Medlem
Lost Ark är ett isometriskt mmo – spana in gameplay!

Ser jävligt bra ut. Grafiskt riktigt snyggt och designmässigt det snyggaste jag sett i top down hack n slash.

Får hålla utkik efter det här spelet nästa år då.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Verkar riktigt häftigt!

Medlem

Detta ser ut att kunna bli riktigt fett najs.
Har en skön level av epicness över sig.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Releasehästryttare

Håller med , när jag såg denna för några dagar sen so blev jag impad .. frågan är hur mycket är scriptat bara, är ju många scener som ser ut som man inte har kontroll over sin char.

Hoppas FZ rapporterar mer om detta spelet!

Medlem

Snyggt alright, men kommer man se vad fan man gör?

Medlem

Loot? Karaktärbyggande?

Medlem

Imponerande grafik, men spelet verkar ju vara ett enda stort QT-event?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Devan:

Håller med , när jag såg denna för några dagar sen so blev jag impad .. frågan är hur mycket är scriptat bara, är ju många scener som ser ut som man inte har kontroll over sin char.

Hoppas FZ rapporterar mer om detta spelet!

Självklart att alla stora händelser/scener är scriptade. Hur skulle det annars gå till?

Stora delen av videon visade just scriptade events och en del bossar man kommer få slåss mot.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Var i trailern finns det ni kallar MMO? Det enda jag så var 4 player coop.

Medlem

Ahhhhhhh, there you are, True Diablo 3!
Var väl ungefär den här awesomepic nivån man fantiserade om! Känns som att skillsen möjligen kan bli lite för mycket i längden, inte så mycket hur maffiga dom är utan mer charge up times, längden på animationer och sånt. Men det går ju att fixa. Helt klart brutalt med potential iaf!

Medlem
Skrivet av trelloz:

Ahhhhhhh, there you are, True Diablo 3!
Var väl ungefär den här awesomepic nivån man fantiserade om! Känns som att skillsen möjligen kan bli lite för mycket i längden, inte så mycket hur maffiga dom är utan mer charge up times, längden på animationer och sånt. Men det går ju att fixa. Helt klart brutalt med potential iaf!

Men samtidigt ser du att det är längre cooldown på abilities så det blir mer variation.

Skrivet av Kimpur:

Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!

Är inte det sexistiskt att klaga på kvinnor med stora byst?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Herregud, jag förväntade mig något JRPG-stil-liknande-med-den-där-fula-fonten-som-alla-använder.

Positivt överraskad! Det här lär bli fett! Även om jag tycker att "rustningen" för kvinnliga karaktärer är fett uttjatade.

Medlem

Ser kul ut MEN det ser ut som att man rör sig i tjock sörja. Gillar inte när gubbarna rör sig lite för sakta.


signatur

K9
:.:

ser lovane ut ..... 1:49 liraren drar fram sitt vapen ......*skrattar så tårarna rinner*


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

detta vill jag lätt testa.

Medlem

Rustningen på tjejerna kommer sänka betyget. XD


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Äntligen ett koreanskt unreal-spel som för en gång skull låser kameran så man faktiskt ser allt det coola de skapat. Vad menar de förresten med mmo, vad är det som gör det till ett mmo?

Medlem

Såg ok ut tills snubben drog fram sitt överdimensionerade svärd...nej tack

Medlem

Någon som kan förklara hur man ansöker för Betan?
(Iom att allt är på koreanska) Skulle verkligen uppskattas.

Medlem

Koreanskt? Suck, erfarenhet av NCSoft säger mig: Nej, Nej, NEEJ! Spelar ingen roll hur bra, kul eller snyggt det är. De kommer inte att bry sig om den amerikanska eller europeiska marknaden. Förmodligen något vi alltmer får vänja oss vid förvisso, men näeh. NCSoft var ett misstag för mycket.

Dock fräscht med liiite nytänk(?). Saknar verkligen ett innovativt MMO på marknaden, med go' community. Saknar fortfarande #Defiants gubbs och gumms från City of Heroes.

Medlem

Oj detta vill man testa!

Medlem

3 minuters tittande gav mig tillräckligt med intresse för att vela pröva detta! GE MIG!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av trelloz:

Ahhhhhhh, there you are, True Diablo 3!
Var väl ungefär den här awesomepic nivån man fantiserade om! Känns som att skillsen möjligen kan bli lite för mycket i längden, inte så mycket hur maffiga dom är utan mer charge up times, längden på animationer och sånt. Men det går ju att fixa. Helt klart brutalt med potential iaf!

Men samtidigt ser du att det är längre cooldown på abilities så det blir mer variation.

Skrivet av Kimpur:

Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!

Är inte det sexistiskt att klaga på kvinnor med stora byst?

Inte enligt F!, feministiskt initiatv anser att sexism är att ge tjejer i spel stora bröst eller att dom är lättklädda, fastän sexism inte är det eller gäller även i filmer m.m också. F! vet inte vad sexism är och det gäller många andra"feminister" också.

Inaktiv

Vi vet vad FZ kommer ge för betyg på förhand.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Kvinnorna har för stora bröst, vi ringer F!

Jag hoppas på byst DLC

Medlem

Woooow. Bara wow. Så jävla episka effekter. Shit.

Inaktiv

Jag är väldigt emot spel som liknar World of Warcraft (trollformler och sånt), men det här ser riktigt jävla intressant ut! Jag tokälskar verkligen esteten, ljudet, miljön och effekterna på trollformlerna. Detta kommer jag läsa mer om så fort mer information kommer från spelet.

Medlem

Verkade lovande oooch sen när han drog fram svärdet blev det too much... WTF?! Nej säger jag bara, kan ju vara något realistiska iallafall...

12
Skriv svar