Julkalendern 2014 – Vinn spel och hårdvara!
FZ:s stora julkalendertävling börjar i dag, vinn en hög pc-spel från Paradox.
#paradox-interactive, #europa-universalis-iv, #crusader-kings-ii, #cities-in-motion-2, #warlock-2-the-exiled
Ni som redan gissar, efter bara den här första ledtråden, måste vara mer snabbtänkta än jag är. Jag avvaktar nästa ledtråd.
Jo, jag missade att det skulle komma fler ledtrådar, så jag tänkte att även om spelet på bilden inte nödvändigtvis var det FZ var ute efter så kanske det var det den här gången. Oops!
Så det blir ingen video julkalender i år heller? Även om bara Calle blir filmad när han petar Tomas med en Minecraft pickaxe så hade det varit roligt.
Brukar inte ledtrådar vara utformade så att man ska kunna gissa rätta svaret?
Hur ska en bild på Deathwing kunna generar ett vettigt svar på en spelhjälte i en serie som Warcraft?
När sa vi att det rörde sig om World of Warcraft? Tänk i större banor!
Hur ska en bild på Deathwing kunna generar ett vettigt svar på en spelhjälte i en serie som Warcraft?
När sa vi att det rörde sig om World of Warcraft? Tänk i större banor!
Hehe det gjorde inte jag. Jaja, var inte så intressanta spel för mig den här gången så jag chansade på att få nåt bonuspris Lär ju inte bli nåt då :/
Idén är ju att de visar en bild om dagen som tillsammans ska leda dig fram till svaret.
Nu har ju Kaealy här avslöjat vilket spel det rör sig om för de som inte visste det...
Men han/hon har ju rätt i att det är omöjligt att gissa på rätt spelhjälte här utan att ha en massa tur då det finnas massvis med tänkbara svar i nuläget i väntan på fler ledtrådar.
"Tips: om vi visar en bild från ett spel är det inte nödvändigtvis det spelet vi är ute efter."
Nu har ju Kaealy här avslöjat vilket spel det rör sig om för de som inte visste det...
Men han/hon har ju rätt i att det är omöjligt att gissa på rätt spelhjälte här utan att ha en massa tur då det finnas massvis med tänkbara svar i nuläget i väntan på fler ledtrådar.
"Tips: om vi visar en bild från ett spel är det inte nödvändigtvis det spelet vi är ute efter."
Den biten förstod jag och jag har en gissning om vilket spel det kan röra sig om men jag har fortfarande flera alternativ som kan vara rätt så chansen att jag gissar rätt är inte så stor. Den som sätter rätt gissning nu lär ju ha en stor del tur.
Men jag tycker det är kul med lite ny variation på tävlingarna och jag drog iväg en (enligt mig själv) kvalificerad gissning nu (som säkert bli fel med morgondagens bild)
Allt beror ju på hur långsökt svaret är. Är poängen med bilden att det är en drake och inget mer, eller har "hjälten" koppling till denna drake?
Finns ju bara ett logiskt svar om hjälten faktiskt har anknytning till denna specifika drake så antar att det är en krånglig ordlek som i På Spåret
Fort! Det finns fortfarande tid att kickstarta en videokalender från redaktionen!
Haha!
Allt beror ju på hur långsökt svaret är. Är poängen med bilden att det är en drake och inget mer, eller har "hjälten" koppling till denna drake?
Finns ju bara ett logiskt svar om hjälten faktiskt har anknytning till denna specifika drake så antar att det är en krånglig ordlek som i På Spåret
Du är något på spåret med På Spåret!
Har man någon fördel med att svara redan efter en ledtråd? Är det lite som på spåret att det kostar att vänta för länge?
Jag satte iaf all in och skickade in svaret efter en bild.
De första dragna vinnarna kommer att få en liten bonusgrej i sitt vinstpaket.
Har man någon fördel med att svara redan efter en ledtråd? Är det lite som på spåret att det kostar att vänta för länge?
Vad blir bonusen? Fick koderna iallafall, tack!
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |
Kommer med posten!
Kommer med posten!
Får jag hämta ut den innan 24:e?
Spännande!
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |