Dark Souls dumpar Games for Windows

Robot
Dark Souls dumpar Games for Windows

Steam tar över ansvaret för multiplayer och achievements - så gör du för att behålla dina sparfiler.

#dark-souls


Medlem
Dark Souls dumpar Games for Windows

Det var på tiden!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Äntligen! Kanske man kan köra igenom hela också. Har inte orkat krångla med Windows live sen jag körde om burken senast så DS har legat på is.

äntligen tog dom bort skiten . hoppas alla andra följer deras exempel.

Medlem

Äääääntligen. Dags att börja spela då!

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Äntligen! Kanske man kan köra igenom hela också. Har inte orkat krångla med Windows live sen jag körde om burken senast så DS har legat på is.

Samma här. Tid att dö igen alltså. Och igen... och igen...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

YES! Dags att starta en ny karaktär

Inaktiv

Kan ni försöka hålla alla dessa nyheter uppdaterade? när det byts till steam från GFWL spelen?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ska bli najs att kunna köpa "the full game edition" nu till next gen med allt innehåll samlat

Medlem

Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?

Inaktiv
Skrivet av rewoX:

Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?

Går inte spela online längre :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av rewoX:

Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?

Går inte spela online längre :/

samt att games for windows live är helt jävla skadat, ska jag lira gta iv och ladda ner dlcerna till det bruka GFWL strula hela tiden.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av rewoX:

Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?

Går inte spela online längre :/

samt att games for windows live är helt jävla skadat, ska jag lira gta iv och ladda ner dlcerna till det bruka GFWL strula hela tiden.

GFWL är motsvarigheten till Origin/Steam/Uplay? Längesedan man stötte på GFWL.. minns inte så mycket från det annat än att man hade som krav att vara ansluten till internet...

Medlem

Kommer det att funka lira online nu när de byter? nice måste klara 1an då , la ner efter 60 timmar... Däremot 2an e klar redan

Medlem

Steam har redan problem med DS2 achievements. Det sista jag behöver är buggat *suck*
Så flytten är inte 100% perfekt.

Inaktiv

Har avinstallerat spelet men en ominstallation kräver ändå att man installerar GFWL...

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av rewoX:

Kan nån berätta för mig varför "Games for Windows" har varit en stoppkloss till att spela spel(et) ?

Går inte spela online längre :/

samt att games for windows live är helt jävla skadat, ska jag lira gta iv och ladda ner dlcerna till det bruka GFWL strula hela tiden.

GFWL är motsvarigheten till Origin/Steam/Uplay? Längesedan man stötte på GFWL.. minns inte så mycket från det annat än att man hade som krav att vara ansluten till internet...

origin och uplay är bra mycket bättre och steam är ännu bättre än dessa tre

Medlem

Meh nu blir det bojkott, har ju alla mina spel på GFWL!!

1
Skriv svar