Här är PlayStation Plus-spelen för januari

Medlem
Här är PlayStation Plus-spelen för januari

Duke Nukem 3D: Megaton Edition till PS Vita ska bli härligt att få lägga labbarna på!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Rätt bra spel


signatur
Medlem

DuckTales Remastered om det vart till ps4, men så var inte fallet hoppas bättre titlar kommer i februari.

SoL
Medlem

Duke nukem 3d fan va nice:) hoppas dom inte gjort om nånting bara

Enligt videon säger dom ingenting om att duke nukem släpps till ps3 men i artikeln som fz skrivit står det ps3 och vita, vad är rätt?

Medlem

Let's chew some bubblegum!

Medlem
Skrivet av SoL:

Duke nukem 3d fan va nice:) hoppas dom inte gjort om nånting bara

Enligt videon säger dom ingenting om att duke nukem släpps till ps3 men i artikeln som fz skrivit står det ps3 och vita, vad är rätt?

Vid tveksamhet ska man alltid antaga att FZ anger den korrekta informationen.
(De brukar aldrig nämna cross-platform i sina videos. Den informationen kommer från deras lite mer ingående textartikel här)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av SoL:

Duke nukem 3d fan va nice:) hoppas dom inte gjort om nånting bara

Enligt videon säger dom ingenting om att duke nukem släpps till ps3 men i artikeln som fz skrivit står det ps3 och vita, vad är rätt?

Varför skulle dom gjort om duke 3D ? megaton edition är exakt samma duke bara att du har expansionen med plus lite andra saker.

Medlem

blev jätte glad när kunde få köra infamous och sen visade sig att de va nått dlc måste ha second son suck

Medlem

Får bli till att dra igång gamla PS3:an ändå, för Ducktales. För PS4:an var det väl inget direkt lockande.

Medlem
Skrivet av firebird_79:

blev jätte glad när kunde få köra infamous och sen visade sig att de va nått dlc måste ha second son suck

Du ska inte behöva ha Second Son för att kunna spela First Light. Iaf om jag förstått det rätt.

Medlem
Skrivet av firebird_79:

blev jätte glad när kunde få köra infamous och sen visade sig att de va nått dlc måste ha second son suck

Fristående och väldigt kort. Borde ha varit längre så man skulle få lära känna karaktärerna lite mer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

SoL
Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av SoL:

Duke nukem 3d fan va nice:) hoppas dom inte gjort om nånting bara

Enligt videon säger dom ingenting om att duke nukem släpps till ps3 men i artikeln som fz skrivit står det ps3 och vita, vad är rätt?

Varför skulle dom gjort om duke 3D ? megaton edition är exakt samma duke bara att du har expansionen med plus lite andra saker.

Jag spelade duke nukem 3d ganska mycke när det kom ut till pc och det är den nostalgiska känsla jag vill ha och jag har fått för mig att när dom gör nyverisioner ändrar dom på vissa saker, jag gar aldrig spelat megaton edition men jag kollade nån gameplay video och märkte att bakgrundsmusiken är utbytt till nån techno varianT

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av SoL:

Duke nukem 3d fan va nice:) hoppas dom inte gjort om nånting bara

Enligt videon säger dom ingenting om att duke nukem släpps till ps3 men i artikeln som fz skrivit står det ps3 och vita, vad är rätt?

Varför skulle dom gjort om duke 3D ? megaton edition är exakt samma duke bara att du har expansionen med plus lite andra saker.

Jag spelade duke nukem 3d ganska mycke när det kom ut till pc och det är den nostalgiska känsla jag vill ha och jag har fått för mig att när dom gör nyverisioner ändrar dom på vissa saker, jag gar aldrig spelat megaton edition men jag kollade nån gameplay video och märkte att bakgrundsmusiken är utbytt till nån techno varianT

kör du pc versionen så finns även classic att välja, och i själva spelandet vad jag vet så är det inte omgjort och jag spelar det till och från på steam.

Medlem

Som "gammal" gamer, född 84, har man varit med om en del klassiker.
Därför kommer det att bli helt underbart att kunna nöta Duke3D överallt på min Vita!

Medlem

The Swapper var skoj, hade ändå tänkt införskaffa det.

1
Skriv svar