Så får du 12 gånger mer lagringsutrymme till din PS4

Medlem

F U G L Y. Avinstallerar hellre de spel jag spelat igenom och laddar ner dem från spelbiblioteket om jag vill spela något spel igen.

Medlem
Skrivet av chrillemeter:

Krånglig lösning. På Xbox One behöver man bara koppla in hårddisken via USB så är det fixat.

Hur blir laddningstiderna då om man kör digitala spel? Blir det inte segt?

Medlem
Skrivet av Cortex:

F U G L Y. Avinstallerar hellre de spel jag spelat igenom och laddar ner dem från spelbiblioteket om jag vill spela något spel igen.

idag när vi slipper 36k modem och miljonräkningar från bredbandsleveratörer, så är det onödigt att inte använda detta lands underbara infrastruktur som vi är världsledande i och kända för, bredband.

Så mao= +1

Bekräftar för mig att dom som köper PS4 är generellt smartare än dom som köper en XBOX1?! Är tråkigt nog sant, men jag skämtar så att ingen känner sig trampad på tårna`?!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av MarKy:
Skrivet av krille1986:
Skrivet av Swedenrock:

tur man köpte xbone

Va? 500 GB även i den. Förstår inte vad du menar...

Använder bara usb för extern lagring till xbone

Fast PS4 är en bättre konsol, med bättre handkontroll, så extern hd är mindre viktig då... varför måste man ha 100 spel på maskinen, när du kanske spelar 10 samtidigt. Du kan alltid ladda ner spelen igen senare, så jag raderar spel jag klarat av eller inte spelar om så behövs...

Ps. Har också SSHD på 1tb, räcker gott och väl och av det jag läst på nätet, så funkar den ibland bättre än en riktig SSD av den anledningen att PS4 använder en partition filsystem som inte gör SSD rättvisa. Men även för att PS4 är inställd på att ha en 500gb HDD? Vet ej vad som stämmer, men jag är nöjd, för testade med en samsung EVO 256gb SSD, och tyckte inte att det blev någon skillnad mot SSHD:n....tvärtom...

Men det är ju din åsikt Är rätt så trött på PS4 vs Xbone beefen, det är en smaksak vad man gillar. Jag älskade playstation som kid, men sen när Xbox kom så föredrog jag det mer. Och jag tycker Xbox har skönare kontroll samt interface. Men som sagt, smaksak.

12
Skriv svar