Underworld Ascendant – storslaget rollspel på Kickstarter

Robot
Underworld Ascendant – storslaget rollspel på Kickstarter
MEG
Medlem
Underworld Ascendant – storslaget rollspel på Kickstarter

Tja varför inte, det kanske kan bli något. Inte för att jag kommer att stödja deras kickstarter (har inte varit med i någon)....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Kommer följa utvecklingen och sen får vi se om jag satsar eller inte
Ultima-serien har jag knappt spelat förr.
Men det ändras kanske nu

Medlem

Ultima rooooolz!! (inte ultima IX då.. men de andra) Kan bli skoj. Kommer stödja detta så får vi se om det blir bra

Medlem

En undran är ifall grafiken kommer vara som den är i videon eller lite mer välpolerad... Såg ut att ta lite ifrån upplevelsen ifall det är så pixligt.


signatur

Submission is for the weak

eld
Medlem
Skrivet av Mindrax:

Kommer följa utvecklingen och sen får vi se om jag satsar eller inte
Ultima-serien har jag knappt spelat förr.
Men det ändras kanske nu

Plocka ner underworld serien från gog.com, den spelar ungefär som senare elderscrolls spel, med mycket interagering, utforskning och fysikade items

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

En undran är ifall grafiken kommer vara som den är i videon eller lite mer välpolerad... Såg ut att ta lite ifrån upplevelsen ifall det är så pixligt.

Typ pre pre alpha techdemo concept alpha så lär nog uppdateras lite

Medlem

Ultima-serien är värdelös (utom IV). Det är den mest fantasilösa fantasyvärld man kan tänka sig, den liknar de fantasyberättelser jag skrev när jag var 10 år gammal. Det här är inget projekt för mig.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Kommer följa utvecklingen och sen får vi se om jag satsar eller inte
Ultima-serien har jag knappt spelat förr.
Men det ändras kanske nu

Här är första avsnittet av en jädrigt schyst retrospective om du är intresserad

Medlem

Det här är ytterligare en garanterad win på Kickstarter, det finns massor av folk som drömmer om ett nytt Underworld.
Tror det sista Underworld-inspirerade projektet jag känner till var Arx Fatalis av Arkane Studios och det var länge sedan nu.

Medlem

Har lagt många timmar på Ultima Underworld..

Skrivet av Ahris:

Det här är ytterligare en garanterad win på Kickstarter, det finns massor av folk som drömmer om ett nytt Underworld.
Tror det sista Underworld-inspirerade projektet jag känner till var Arx Fatalis av Arkane Studios och det var länge sedan nu.

Det var väl tänkt som ett nyt Underworld men de fick inte licensen om jag minns rätt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar