Gabe Newell extraknäcker i Steam-supporten

Robot
Gabe Newell extraknäcker i Steam-supporten
Medlem
Gabe Newell extraknäcker i Steam-supporten

Min spåkula förutspår att Mr GoodGuy Gabe kommer få vääääldigt många mail framöver

Riktigt schysst kundservice


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Man blir nästan lite rörd. Dags för alla cyniker att börja skriva om pr-trick då

Medlem

Bioware borde def ta efter detta, de pratar inte ens med fans efter en release...

Medlem

En go gubbe det där...men vi skulle älska dig ännu mer om du kan ge oss de tre treorna vi väntar på...

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

En go gubbe det där...men vi skulle älska dig ännu mer om du kan ge oss de tre treorna vi väntar på...

Väntar fortfarande på Ricochet 2. It's gonna happen!

Medlem

Gud har talat, igen

Intressant, och väldigt trevligt att läsa om det här.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Måste älska hans informella stil i mailen. Blå text, ingen signatur, ingen underskrift, ingenting. Haha!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem

Praise Gaben!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Konstigt har jag själv aldrig fått svar från honom, har skickat ett antal mail genom åren frågor å sånt.. han får väl tio tusen mail varje månad eller nåt sånt läste jag

Medlem

Bara för att man mailar till Gabe finns det ju inga bevis för att det är Gabe som svarar på mailet.. eller?

Medlem
Skrivet av Lerner:

Bara för att man mailar till Gabe finns det ju inga bevis för att det är Gabe som svarar på mailet.. eller?

Nu skall vi inte vara realistiska och sådant..


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Åh, fan tänk om det kunde funka så här på mitt jobb. Ingen jävla byråkrati och ärenden som skyfflas runt till höger och vänster, p.g.a. att ingen vet vem som har det "formella" ansvaret för vad i organisationen. Den som kan fixa och har tid, fixar't helt enkelt. Kudos till Valve och herr Gabe!

MEG
Medlem

Imponerande, han steg i aktning hos mig.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Medlem

Det är därför de aldrig får någonting gjort, om Gaben sitter i supporten istället för att styra skutan. Vore intressant att se hur Valves "platta" företags-struktur ser ut, lär ju inte vara så effektivt men säkert stabilt i längden.

Medlem

Peter Griffin?

1
Skriv svar