Om konsolversionen av GTA V kan vara så här snygg – hur vackert blir inte pc-släppet nästa vecka?

Robot
Om konsolversionen av GTA V kan vara så här snygg – hur vackert blir inte pc-släppet nästa vecka?

I väntan nästa veckas pc-släpp dreglar vi över de redan fantastiska vyerna från Los Santos.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Om konsolversionen av GTA V kan vara så här snygg – hur vackert blir inte pc-släppet nästa vecka?

600 pixlar till i höjdled, tack.

Medlem

Om GTA 4 kan vara så här snyggt på PC, hur snyggt kan då inte GTA 5 vara på PC?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Om GTA 4 kan vara så här snyggt på PC, hur snyggt kan då inte GTA 5 vara på PC?

https://www.youtube.com/embed/SQQErh_X4Fc

Varför väljer man att släppa den i 720p format?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

De grafiska skillnaderna är nog försumbara. Men att spelet kan köras i 60 fps på PC gör väldigt mycket för flytet i rörelserna tycker jag.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Varför väljer man att släppa den i 720p format?

Bra fråga. Det var åtminstone inte 480p Hittade en video med en kommande version som var i 1080p60.

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

De grafiska skillnaderna är nog försumbara. Men att spelet kan köras i 60 fps på PC gör väldigt mycket för flytet i rörelserna tycker jag.

Ignorant...

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

De grafiska skillnaderna är nog försumbara. Men att spelet kan köras i 60 fps på PC gör väldigt mycket för flytet i rörelserna tycker jag.

För att inte tala om att känslan kommer vara otroligt mycket bättre i 60 FPS (eller förhoppningsvis 120 i mitt fall)

Skrivet av Sanazin:

Ignorant...

Hur tänker du nu?

Medlem

Jag som uppfattat fel att grafiken på konsol inte kan vara snyggt, så dessa bilder måste vara manipulerade i photoshop.

*läs med ironi*

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Playcrafter:

De grafiska skillnaderna är nog försumbara. Men att spelet kan köras i 60 fps på PC gör väldigt mycket för flytet i rörelserna tycker jag.

För att inte tala om att känslan kommer vara otroligt mycket bättre i 60 FPS (eller förhoppningsvis 120 i mitt fall)

Det lär nog krävas en rejäl dator för att få upp spelet i 120 fps. Jag sitter på en skärm med 144hz, men räknar med att hamna på max 60.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Playcrafter:

De grafiska skillnaderna är nog försumbara. Men att spelet kan köras i 60 fps på PC gör väldigt mycket för flytet i rörelserna tycker jag.

För att inte tala om att känslan kommer vara otroligt mycket bättre i 60 FPS (eller förhoppningsvis 120 i mitt fall)

Det lär nog krävas en rejäl dator för att få upp spelet i 120 fps. Jag sitter på en skärm med 144hz, men räknar med att hamna på max 60.

Jag har inga problem med att sänka grafiken lite, ofta är det det sista steget från high till ultra som äter mest prestanda och gör minst skillnad, kommer nog köra textures på ultra och resten på medium-high, gissar på runt 100 FPS i alla fall på det.

1
Skriv svar