Köp GTA IV och andra Rockstar-spel kriminellt billigt!

Robot
Köp GTA IV och andra Rockstar-spel kriminellt billigt!

har redan köpt mitt GTA 5 kriminellt billigt muhahah

Medlem

Om GTA 5 kostar mer än 399kr så köper jag det inte.

Medlem

L.A Noire ska jag köpa, helt klart!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Har GTA IV redan, men på sån där gammal plastbit som ni har sett mor- och farföräldrar använda ibland. Eftersom den inte går att lägga in på någon digital plattform så får man väl köpa den igen.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Synd att jag har alla spelen redan, sjukt värd bundle hursomhelst, alla spelen är ju skitbra.

Medlem

Köpte LA Noir till PC för ett bra tag sedan. Funkade inte med SLI så köpte det igen med alla DLC till PS3 när det kom på rea för 50kr.

Bully köpte jag till PC när jag hade ett 9700pro och funkade knappt innan det blev patchat. Har inte spelat spelet sedan dess.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

GTA III, Vice City, San Andreas, IV och Liberty City Stories för 91 kr är som hittat. Köp om ni inte redan äger spelen.

Medlem

Kul för dem som inte spelat det redan...

Medlem

Har ni inte L.A. Noir sedan tidigare, så KÖP DET NU för tusan!
Grymt bra spel.

Inaktiv

Hade alla utom Bully, så köpte det


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

tidigare kunde man ju få med spelen till ps4an som man redan hade köpt till ps3... trist att de inte anammar det.

Medlem

Bully! Det var många år sedan!

Medlem

LA Noire blev det. Körde det på 360 för länge sen men avslutade aldrig.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

LA Noire blev det. Körde det på 360 för länge sen men avslutade aldrig.

Samma här, kom även så långt, så känns tufft börja om från början!? Men även Max Payne, även om det är gammalt idag, håller hög standard än! Jag som nästan glömt första spelet, kan tänka mig köpa det...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag kollade när en polare lirade första timmarna av Bully, och det var rätt underhållande att titta på, men tveksam att det är ett spel jag skulle orka/ha tid att sätta mig in i.. Speciellt med GTA5 på väg och ganska nyss startat om med både TDU (Project Paradise!) och Skyrim.

1
Skriv svar